عنوان فیلم بیوگرافی آقای راجرز با بازی تام هنکس مشخص شد

28 December 2018 - 22:30

سونی پیکچرز اعلام کرد عنوان فیلم بیوگرافی آقای راجرز با بازی تام هنکس (Tom Hanks) رسما A Beautiful Day in the Neighborhood خواهد بود. ماریل هلر (Marielle Heller) کارگردانی این فیلم که ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

A Beautiful Day in the Neighborhood داستان واقعی دوستی بین فرد راجرز و خبرنگار بدبینی به نام تام جوناد (با بازی متیو ریس) را روایت می‌کند. در این فیلم این خبرنگار می‌پذیرد داستانی درباره‌ی آقای راجرز دوست‌داشتنی بنویسد که این کار باعث می‌شود دیدگاهش نسبت به زندگی تغییر کند. این فیلم از نظر داستانی رقیب مناسبی برای فیلم Saving Mr. Banks «نجات آقای بنکس» با بازی تام هنکس خواهد بود.

میکا فیتزرمن- بلو (Micah Fitzerman-Blue) و نوا هارپستر (Noah Harpster) فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته‌اند و ماریل هلر (Marielle Heller) کارگردانی آن را برعهده دارد. کریس کوپر (Chris Cooper) در این فیلم نقش پدر تام جوناد را بازی می‌کند. مارک تورتلتاوب (Marc Turtletaub) و پیتر سراف (Peter Saraf) به همراه یوری هنلی (Youree Henley) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

لیا هولزر (Leah Holzer)، فیتزرمن- بلو و هارپستر تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. A Beautiful Day in the Neighborhood براساس داستانی واقعی است که توسط فیتزرمن- بلو و هارپستر بازنویسی شده است.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.