نویسندگان Saw ریبوت Final Destination را می‌نویسند

13 January 2019 - 19:30

به نقل از پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، استودیو New Line Cinema، نویسندگان Saw؛ پاتریک ملتون (Patrick Melton) و مارکوس دانستان (Marcus Dunstan) فرنچایز ترسناک Final Destination (مقصد نهایی)، را قلم می‌زنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فرنچایز مقصد نهایی محصول سال ۲۰۰۰ که فیلم‌نامه‌ آن برای سریال ماوراء طبیعی The X-Files نوشته شده بود، داستانِ گروه جدیدی از نوجوانان و جوانانی است که از مرگ فرار کرده‌اند و مرگ به دنبالشان است و روح آن‌ها را به شیوه ترسناک و منحصر به فردی بازگرفته است.

فرنچایز اصلی که متشکل از ۵ فیلم است همیشه نمرات متفاوتی از منتقدین دریافت کرده که صحنه‌های مربوط به مرگ و مفاهیم آن را مورد ستایش قرار دادند، درحالیکه دیالوگ‌های فیلم و پلات فیلم را مورد انتقاد قرار می‌دادند. این مجموعه همیشه مخاطبین را سورپریز کرده و این ۵ فیلم طی یازده سال، ۷۰۰ میلیون دلار فروش داشته است.

بخاطر موفقیت فیلم پنجم در بخش نقد و فروش عالی دو فیلم آخر، بحث پیرامون سری ششم صورت گرفت اما وقفه در ساخت فیلم و عدم اشتیاق استودیو باعث شده طرفداران منتظر بمانند و مشخص نباشد چه موقع این فیلم روی پرده نقره‌ای می‌رود.

ملتون و دانستن از فصل چهارم به فرنچایز Saw پیوستند و تا فصل هفت و آخر نوشتند و فیلم Piranha 3DD را نیز نوشته‌اند که دنباله‌ Piranha سال ۲۰۱۰ بود.

استودیو New Line Cinema در ژانر وحشت با دنیای Conjuring و همین‌طور Lights Out و اقتباس از رمان پرفروش استفان کینگ، It، در سال ۲۰۱۷ که دنباله آن ششم سپتامبر امسال اکران خواهد شد، توجه زیادی جلب کرد. این استودیو The Curse of La LIorona را نوزده آوریل و سری سوم آنابل را سوم ژوئیه اکران می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.