انتشار نخستین عکس‌های سریال After Life به کارگردانی ریکی جرویز

15 January 2019 - 11:30

نتفلیکس اولین عکس‌های سریال کمدی شش‌قسمتی جدید ریکی جرویز (Ricky Geravis)، به نام After Life (پس از زندگی) را منتشر کرده است. این سریال را جرویز خلق کرده و کارگردانی می‌کند، و خودش تهیه‌کننده اجرایی کار نیز هست. شما میتوانید این عکس‌های جدید را در گالری زیر تماشا کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

تونی (با بازی جرویز) زندگی خیلی خوبی داشت، اما پس از مرگ همسرش، لیزا، تغییر می‌کند. اول فکر خودکشی به سرش می‌زند، اما در عوض تصمیم می‌گیرد که آنقدر به زندگی کردن ادامه دهد تا با گفتن و انجام هرآن‌چه دوست دارد، انتقامش را از دنیا بگیرد و دنیا را تنبیه کند. او فکر می‌کند، بی‌خیال خودش و دیگران بودن، مثل داشتن یک قدرت بزرگ است اما وقتی می‌بیند که هرکس که او را میشناخته، برای نجاتش در تلاش است، معلوم می‌شود که اوضاع پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.

در کنار جرویز، بازیگرانی هم‌چون کری گادلیمن (Kerry Godliman) در نقش همسر تونی (لیزا)، تام باسدن (Tom Basden) در نقش برادر‌-زن تونی (مت)، تونی وی (Tony Way) در نقش بهترین دوست تونی (لنی)، دیوید بردلی (David Bradley) در نقش پدر تونی، و اشلی جنسن (Ashley Jensen) در نقش پرستار پدر تونی در این سریال حضور دارند.

بازیگران دیگر سریال عبارت‌اند از: پنلوپ ویلتون (Penelope Wilton)، دیوید ارل (David Earl)، جو ویلکینسون (Joe Wilkinson)، کری گادلیمن، مندیپ دیلون (Mandeep Dillon)، جو هارتلی (Joe Hartley)، رویزین کونیتی (Roisin Conaty)، تیم پلستر (Tim Plester)، و داین مورگان (Daine Morgan).

تهیه‌کنندگی سریال را چارلی هنسون (Charlie Hanson) از طرف کمپانی درک پروداکشنز (Derek Productions) بر عهده دارد. و دانکن هیس (Duncan Hayes) هم تهیه‌کننده اجرایی دیگر سریال است.

سریال After Life در سراسر دنیا در ۸ مارس ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس به روی آنتن می‌رود.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.