اکران فیلم سینمایی و موفق درساژ در پردیس باغ کتاب

27 January 2019 - 16:19

فیلم درساژ اولین فیلم پویا بادکوبه است که تهیه‌کنندگی آن بر عهده روح‌الله برادری است. این فیلم تنها نماینده رسمی کشور ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین بود.

در خلاصه داستان این فیلم این طورآمده که:

دختر ۱۶ ساله ای در روند زندگی خود در یک دوراهی بزرگ ایستاده است. این داستان روایت زندگی این دخترک را بازگو می‌کند. گلسا دختری است ۱۶ ساله که به اتفاق خانواده‌ خود در شهرستانی کوچک در اطراف و نزدیکی تهران زندگی می‌کند. او بیشتر مدت زمان زندگی خود را با گروهی از دوستانش می‌گذراند. یک روز آنها تصمیم می‌گیرند تا اقدامی هیجان‌انگیز را انجام بدهند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره‌ای در پی خواهد داشت و آنها این مسائل را می‌دانستند اما این اقدامات از کاری صرفاً سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، به دردسری پیچیده برای آنها تبدیل می‌شود. اتفاقاتی که پس از این اقدام رخ می‌دهد، دیدگاه گلسا را توانسته ایت نسبت به زندگی تغییر ‌دهد.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به شمار زیر است:

نگار مقدم، یسنا میرطهماسب، علی مصفا، هوشنگ توکلی، جلال فاطمی، سیامک ادیب، علیرضا ثانی‌فر، شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی، شبنم مقدمی، علیرضا آقاخانی، لویی سیفی، باسط رضایی و به‌آفرید غفاریان.

به گزارش سینما گیمفا (سینمافارس)، این فیلم که اخیرا در جشنواره‌های مختلف سینمایی بین المللی از جمله جشنواره جنایت و مکافات در ترکیه و سی و دومین دوره از جشنواره بین المللی “سینه اروپا” حضور پیدا کرده و توانسته بود موفقیت‌های زیادی به دست آورد، پس از اکران عمومی در ایران با استقبال مخاطبان زیادی همراه بود.

پس از اکران عمومی، بازیگران و عوامل این فیلم در پردیس سینمایی باغ کتاب به همراه یکی از بازیگران سرشناس سینمای ایران، خانم طناز طباطبایی به تماشای فیلم نشستند.

این مراسم روز دوشنبه ۱ بهمن  ماه سال ۹۷ به همراه طناز طباطبایی، سمیرا برادری، پویا بادکوبه، یسنا میرطهماسب، نگار مقدم و علیرضا تابش برگزار گردید. در این مراسم یکی از جوایز بین‌المللی که این فیلم به دست آورده بود تقدیم عوامل فیلم شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های اکران مردمی فیلم “درساژ” به کارگردانی پویا بادکوبه را ببینید.

برای مشاهده عکس‌ها و اخبار بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.