معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – آشفتگی

9 February 2019 - 09:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز یکشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۳ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی”آشفتگی” فیلمی است به کارگردانی فریدون جیرانی که توانسته فیلم جدیدش را به جشنواره فیلم فجر برساند. کار نویسندگی و تهیه کنندگی این اثر را خود او برعهده داشته است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده و همچنین اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

فیلم جدید جیرانی یکی از فیلم‌هایی است که درباره عشق و جنایت است. این فیلم ابدا فیلمی رئالیستی و اجتماعی محسوب نمی‌شود. دقیقا این مورد است که باعث می‌شود نوع جدیدی از مضمون فیلم را نشان دهد و مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار بگیرد. اصولا فیلم‌های ایرانی، رئالیستی هستند و این نکته تمایز این فیلم است.

این کارگردان در حال حاضر فیلمی در شبکه نمایش خانگی به نام نهنگ آبی دارد و پیشتر نیز به ساختن فیلم خفه‌گی مشغول بوده است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، علی میلانی، نسیم ادبی، احسان حاج محمدی و نازنین صلح جو

مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، صدابردار: امین میرشکاری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، تصویربردار پشت صحنه: علی فرآورده، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: مارال جیرانی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، عکاس: یوسف عبدالرضایی، تیزر و آنونس: مسعود رفیع زاده و  مجری طرح و سرمایه‌گذار: محمدرضا سهرابی.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.