معرفی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – سال دوم دانشکده من

11 February 2019 - 12:15

اختصاصی سینما گیمفا (سینما فارس)

پخش فیلم روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس سینما گالری ملت

فیلم سینمایی “سال دوم دانشکده من” تازه‌ترین ساخته رسول صدرعاملی است که پس از ۹ سال از گذشت آخرین ساخته وی در حوزه کارگردانی، دوباره به ساخت فیلم روی آورده است. کار نوشتن فیلمنامه این اثر سینمایی برعهده پرویز شهبازی بوده و تهیه‌کنندگی فیلم نیز برعهده مسعود ردایی است. کلیه مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۹۷ انجام شده و اولین نمایش این فیلم سینمایی برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است. عوامل فیلم سعی بر این داشتند که این فیلم را به این دوره از جشنواره فیلم فجر برسانند.

فیلم‌هایی که صدرعاملی در کارنامه حرفه ای خود دارد به ترتیب زیر است:

“زندگی با چشمان بسته”، گدر انتظار معجزه”، “شب”، “من ترانه پانزده سال دارم” و “هر شب تنهایی”

برای بازی در این فیلم از ۹۰۰ نفر تست بازیگری گرفته شده بود و از بین این تعداد ۲۲ نفر بازیگر و ۲ نفر بازیگر جدید به سینما معرفی شده است. این فیلم در ژانری اجتماعی ساخته شده است.

عوامل و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام شریفی، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش‌خلق، علی استادی، مریم بوبانی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شیوا خسرومهر و افشین هاشمی

مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلم فرسایی، صدابردار: منصور شهبازی، موسیقی: کریستف رضاعی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، چهره‌پرداز: عبدالله اسکندری، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، صداگذار: سیدمحمود موسوی‌نژاد، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری و عکاس: مریم تخت‌کشیان

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

مهتاب و آوا دو دانشجویی هستند که در سال دوم دانشگاه تحصیل می‌کنند که طی اردویی به همراه دیگر هم کلاسی‌های خود و هم دانشگاهیان از تهران به مقصد اصفهان حرکت می‌کنند تا اردوی چند روزه‌ای در آن شهر داشته باشند.

در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر با اخبار متنی و تصویری و ویدیویی با سینما گیمفا (سینما فارس) باشید.

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.