فیلم Space Jam 2 سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد

23 February 2019 - 19:07

این‌بار نوبت Warner Bros است که تاریخ اکران فیلم‌های بعدی‌اش را اعلام کند، و برای آینده برنامه ریزی کند. به گزارش ددلاین تاریخ پیش‌بینی شده و مورد انتظار برای اکران فیلم Space Jam 2، حدودا ۱۶ ژوئیه‌ی سال ۲۰۲۰ است. این فیلم بین تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 در ۹ ژوئیه و Mission: Impossible 7 در ۲۳ ژوئیه، منتشر خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در قسمت جدید فرانچایز Space Jam، لبرون جیمز (LeBron James) به‌جای مایکل جوردن (Michael Jordan) خواهد درخشید. کارگردان فیلم Black Panther «پلنگ سیاه»، یعنی رایان کوگلر (Ryan Coogler) به تهیه‌کنندگی می‌پردازد. ترنس ننس (Terence Nance) سازنده‌ی فیلم‌های Random Acts of Flyness و The Oversimplification of Her Beauty به‌جای جاستین لین (Justin Lin) یکی از  سازنده‌‌های فرانچایز Fast & Furious، بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست.

علاوه بر این ما شاهد تغییرات برنامه فیلم Annabelle 3 هستیم، که پیش از این برای اکران در تاریخ ۳ ژوئیه تنظیم شده بود، اما به تاریخ ۲۳ ژوئیه موکول شد. قسمت جدید فرانچایز Annabelle هم حول همان عروسک شیطان صفت می‌گردد، اما این بار او در اختیار محققانی که روی پدیده‌های نادر و ماوراطبیعه کار می‌کنند، یعنی اد و لورن وارن (Ed and Lorraine Warren) قرار دارد. مک‌کنا گریس (Mckenna Grace) نقش جودی وارن (Judy Warren) دختر زوج محقق را بازی می‌کند. دو نوجوان که که از بچه محافظت می‌کنند به همراه آنابل عروسک شیطانی در اتاق عروسک‌های نمادین آقای وارن هستند. مدیسون آیمسن (Madison Iseman) و کتی سرایف (Katie Sarife) نقش دو بچه نگهدار را، بازی خواهند کرد.

فیلمی که برای تابستان آینده انتظارش آمدنش را می‌کشیدیم، یعنی Godzilla vs. Kong «گودزیلا مقابل کونگ» از آن چیزی که انتظار داریم زودتر منتشر خواهد شد! فیلم در تاریخ ۲۲ مه سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد، و در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ در سینما سر و صدا خواهد کرد. فیلم Gambit که توسط کمپانی  فاکس قرن بیستم در حال توسعه و پیشرفت است، هنوز تاریخ مشخصی برای اکران ندارد.

زمانی که هیولاها در زمین پا گذاشتند، در حین مبارزه‌ی بشریت برای آینده‌ی خود، زمین دو ابر قدرت یعنی کونگ و گودزیلا از نیروی طبیعت را در این سیاره به خود می‌بینید، که نبرد تماشایی این دو، جنگی تمام عیار برای تمام دوران‌ها است. از آنجایی که پادشاه برای یک ماموریت خطرناک در مکانی ناشناخته سوار کشتی می‌شود، وی سرنخ‌هایی بدست می‌آورد که یک تهدید جدی برای از بین بردن موجودات زمین را نشان می‌دهد. فیلم Godzilla Vs. Kong ستارگانی مانند الکساندر اسکارسگارد (Alexander Skarsgård)، میلی بابی برون (Millie Bobby Brown)، ربکا هال (Rebecca Hall)، برایان تاری هنری (Brian Tyree Henry)، شان اگوری (Shun Oguri)، ایزا گونزالز (Eiza González)، جسیکا هندویک (Jessica Henwick) و لنس رددیک (Lance Reddick) را در خود جای داده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.