تصاویری از فیلم Space Jam 2 منتشر شده است

6 March 2021 - 09:49
فیلم Space Jam 2

زمان اولین نگاه کامل ما به دنباله مورد انتظار Space Jam 2 فرا رسیده است و مطمئنا شامل تصاویر رنگارنگی می‌شود.

این فیلم به صورت رسمی Space Jam: A New Legacy نام گرفته است و پیرامون نسخه رفیع لبران جیمز (LeBron James) و پسرش دام با بازی کریس دیویس (Khris Davis) است که توسط یک هوش مصنوعی سرکش به نام دان چیدل (Don Cheadle) در فضای دیجیتالی گیر افتاده‌اند.

این به جیمز بستگی دارد که با رهبری کردن لولا بانی، باگز و تون اسکواد بر قهرمانان دیجیتالی هوش مصنوعی پیروز شوند. این قهرمانان دیجیتال شامل فهرستی از بسکتبالیست‌های حرفه‌ای است که شما تا به حال آن‌ها را ندیده‌اید.

اطلاعات بیشتر درباره این فیلم در کاور استوری جدید مجله EW نشان داده شد که شما در قسمت زیر می‌توانید آن‌ها را ببینید. این فیلم شامل شخصیت‌های مشهور کمپانی برادران وارنر و شخصیت‌های مختلف Batman، Mad Max تا Casablanca می‌شود.

فضای دیجیتالی فوق‌الذکر Warner 3000 Entertainment Sever-verse نام دارد و گویی خیلی با رویکرد به کار رفته در LEGO Batman که آن نیز پر از شخصیت‌های مشهور کمپانی برادران وارنر بود، متفاوت نیست.

مبادا فکر کنید که این پروژه صرفا به خاطر پول راه‌اندازی شده است. تهیه کننده، رایان کوگلر (Ryan Coogler)، به مجله EW درباره فیلم Space Jam: A New Legacy می‌گوید این فیلم واقعا یک داستان پدر و پسر است. وی می‌گوید:

ایده اصلی این فیلم بررسی رابطه پدری سیاه‌پوستان بود و ایده بعدی این بود که چگونه پدری کردن می‌تواند برای لبران جیمز منحصر به فرد باشد.

جیمز که خود پدر سه فرزند است می‌افزاید:

والدینی وجود دارند که می‌خواهند فرزندانشان را به انجام برخی کار‌های سوق دهند زیرا این همان کاری است که آن‌ها انجام می‌دهند؛ اما گاهی اوقات شما باید به درون فرزندتان نگاه کنید و ذهن و گوشی باز برای کمک به آن‌ها برای رسیدن به آن چه رویای آن را دارند، داشته باشید.

این فیلم به کارگردانی مالکوم دی لی (Malcolm D. Lee)، ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر ۱۴۰۰) در سینماها و استریمر HBO Max منتشر می‌شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.