نسخه جدیدی از فیلم کلاسیک The Lost Boys ساخته می‌شود

18 September 2021 - 12:51
The Lost Boys

به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر قصد دارد تا نسخه جدیدی را از فیلم کلاسیک خود با عنوان «پسران گمشده» تولید کند.

فیلم کلاسیک The Lost Boys، یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های کمپانی برادران وارنر در دهه‌‌ی ۱۹۸۰ به حساب می‌آید.

دو بازیگر اصلی نسخه جدید و بازسازی شده این فیلم را نوآ جوپ (Noah Jupe) و جیدن مارتل (Jaeden Martell) تشکیل خواهند داد. از کارهای قبلی این دو بازیگر می‌توان به نقش‌آفرینی نوآ جوپ در فیلم A Quiet Place و جیدن مارتل در فیلم ترسناک It اشاره کرد.

فیلم‌نامه این فیلم را فیلم‌نامه‌نویسی با نام رندی مک‌کینون (Randy McKinnon) به قلم درخواهد آورد. از کارهای قبلی این فیلم‌نامه‌نویس می‌توان سریال ترسناک شبکه اینترنتی نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ با عنوان Chambers را نام برد. علاوه بر این، از کارهای آينده او نیز می‌توان به فیلم جدید کمپانی برادران وارنر و DC با نام Static Shock اشاره کرد.

وظیفه هدایت این پروژه را جاناتان انتویسل (Jonathan Entwistle) بر عهده خواهد داشت. این کارگردان وظیفه هدایت فیلم کمدی کمپانی نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ با عنوان I Am Not Okay with This را در کارنامه خود دارد.

فیلم کلاسیک The Lost Boys که در سال ۱۹۸۷ در سینماها به نمایش درآمده، داستان دو برادر با نا‌م‌های مایکل و سم را روایت می‌کند که به‌تازگی به شهر ساحلی در ایالت کالیفرنیا نقل مکان کرده‌اند‌ و در این شهر با گروهی از موتورسواران خون‌آشام که آن‌ها را به رعب و وحشت انداخته‌اند، روبه‌رو شده‌اند.

این فیلم کلاسیک توسط جوئل شوماخر (Joel Schumacher) کارگردانی شده است. از بازیگرانی که در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به جیسون پاتریک (Jason Patric)، کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland)، جیمی گرتز (Jami Gertz)، الکس وینتر (Alex Winter)، کوری فلدمن (Corey Feldman) و کوری هایم (Corey Haim) اشاره کرد.

برایان کاوانا-جونز (Brian Kavanaugh-Jones) و فرد برگر (Fred Berger) از طرف کمپانی‌ Automatik وظیفه تولید نسخه جدید این فیلم کلاسیک را بر عهده خواهند داشت.

از کارهای قبلی این دو تولید‌کننده می‌توان به فیلم مستقل و تحسین شده Honey Boy در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد. از کارهای آینده‌ی آن‌ها نیز می‌توان فیلم علمی-تخیلی و مهیج کمپانی یونیورسال با نام Distant را نام برد که برای پخش در سال ۲۰۲۲ در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم را نیز زک فروگنوفسکی (Zac Frognowski) و جاش گلیک (Josh Glick) تشکیل خواهند دارد.

هنوز جزئیاتی از داستان این پروژه منتشر نشده ولی با این حال طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که داستان این فیلم در دوران مدرن روایت خواهد شد.

از کارهای اخیری که نوآ جوپ در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده می‌توان به فیلم ترسناک و بسیار پرفروش A Quiet Place Part II و فیلم مهیج No Sudden Move با کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) و نقش‌آفرینی دان چیدل (Don Cheadle) و دیوید هاربر (David Harbour) اشاره کرد.

جیدن مارتل نیز علاوه بر نقش‌آفرینی در قسمت اول و دوم فیلم ترسناک It، اخیراً در پروژه‌هایی از جمله سریال کوتاه Defending Jacob و فیلم Knives Out دیده شده است. از کارهای آینده او نیز می‌توان به فیلم موزیکال و درام کمپانی نتفلیکس با نام Metal Lords اشاره کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.