تریلر فیلم Cry Macho با نقش‌ آفرینی کلینت ایستوود منتشر شد

6 August 2021 - 12:42
Cry Macho

کمپانی برادران وارنر، به‌تازگی از اولین تریلر فیلم آینده خود با عنوان «گریه کن ماچو» رونمایی کرده است.

این فیلم برای پخش در سال جاری، به صورت هم‌زمان در سینما‌ها و شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده است.

نقش مقابل کاراکتر کلینت ایستوود (Clint Eastwood) را در این فیلم بازیگر نوجوان مکزیکی با نام ادواردو مینت (Eduardo Minett) ایفا کرده است.

ستاره افسانه‌ای این فیلم که اکنون ۹۱ سال سن دارد، در نقش کاراکتری با نام مایک میلو در این فیلم دیده خواهد شد. کاراکتر مایک میلو، پرورش دهنده اسب بسیار موفقی می‌باشد که پس از، از دست دادن همسر و بچه‌اش، به افسردگی بسیار شدیدی دچار شده است. او در نهایت تصمیم می‌گیرد کاری که رئیس سابقش به او پیشنهاد داده را قبول کرده و پسر او را از دست مادر سو استفاده‌گرش نجات دهد و به خانه پدرش بازگرداند.

طبیعتاً، ماجراهایی که او در این راه پشت سر می‌گذارد، چالش‌برانگیزتر از چیزی بوده که او انتظار داشته و این ماجراها او را وادار می‌کند که در طی این سفر، با تجربه دردناک گذشته‌اش نیز روبه‌رو شود.

وظیفه هدایت این فیلم را خود کلینت ایستوود بر عهده داشته است. فیلم درام Cry Macho، سی و نهمین فیلم کارگردانی شده توسط این بازیگر افسانه‌ای می‌باشد. فیلم‌نامه این پروژه را فیلم‌نامه‌نویسی با نام نیک شینک (Nick Schenk) با همکاری ان. ریچارد نش (N. Richard Nash) به قلم درآورده‌اند.

از کارهای قبلی نیک شینک، می‌توان به نوشتن فیلم‌نامه فیلم درام Gran Torino در سال ۲۰۰۸ و فیلم جنایی The Mule در سال ۲۰۱۸، هر دو با نقش‌آفرینی کلینت ایستوود اشاره کرد. ان. ریچارد نش نیز نویسنده رمانی می‌باشد که این فیلم براساس آن ساخته شده است.

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پردا‌خته‌اند می‌توان به خواننده معروفی با نام دوایت یوآکم (Dwight Yoakam) به همراه ناتالیا تراون (Natalia Traven)، هوراسیو گارسیا روخاس (Horacio Garcia Rojas)، فرناندا اوره جولا (Fernanda Urrejola)، آنا ری (Ana Rey)، الکساندرا رودی (Alexandra Ruddy) و پل لینکن آلایو (Paul Lincoln Alayo) اشاره کرد.

داستان فیلم درام Cry Macho در دهه ۱۹۷۰ روایت می‌شود و به نظر می‌رسد که کاراکتر کلینت ایستوود در این فیلم، حیوان خانگی (خروس جنگی) دارد که نقش مهمی را در این فیلم ایفا خواهد کرد. همچنین با توجه به تریلر به نمایش درآمده از فیلم Cry Macho به نظر می‌رسد که در آن، شاهد جنگی بین خروس‌ها نیز خواهیم بود.

این فیلم از لحاظ موضوعی بسیار شبیه به فیلم اخیر لیام نیسون (Liam Neeson) با عنوان The Marksman می‌باشد و مورد جالب دیگر این است که کارگردان فیلم The Marksman یعنی سامانه لورنتس (Robert Lorenz)، به همراه کلینت ایستوود یکی از تولید‌کنندگان این پروژه بوده است.

فیلم درام Cry Macho قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال (۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

تریلر به نمایش درآمده از این فیلم را نیز می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.