کریستن ریتر به جمع بازیگران سریال Love and Death پیوست

16 September 2021 - 11:40
Love and Death

کریستن ریتر قرار است که در کنار الیزابت اولسن و جسی پلمونس در سریال جدید شبکه اینترنتی HBO Max با عنوان Love and Death به ایفای نقش بپردازد.

سریال جنایی Love and Death، حکایتی واقعی از کشته شدن یک همسایه توسط یک زن خانه‌دار و به‌ ظاهر بی‌گناه خواهد بود.

به غیر از کریستن ریتر (Krysten Ritter)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و جسی پلمونس (Jesse Plemons)، از دیگر بازیگران مطرح حاضر در این سریال می‌توان به پاتریک فوگیت (Patrick Fugit) و لی‌لی ریب (Lily Rabe) اشاره کرد.

کریستن ریتر قرار است در این سریال در نقش شخصیتی با نام شری کلکلر (Sherry Cleckler) به ایفای نقش بپردازد.

از قرار معلوم بخشی از داستان این سریال از کتابی با عنوان Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs اقتباس خواهد شد.

داستان این سریال بر روی شخصیتی واقعی با نام‌ کندی مانتگامری (Candy Montgomery) تمرکز خواهد داشت که در شهری با نام ویلی در ایالت تگزاس آمریکا زندگی می‌کند.

این شخصیت، همسری وفادار و فردی مذهبی می‌باشد که به یک باره خصوصیات اخلاقی‌اش تغییر کرده و دوست و همسایه خود با نام بتی گور (Betty Gore) را با یک تبر مانند یک فیلم ترسناک به قتل رسانده است.

سپس مدتی پس از دستگیری این شخصیت، همسر او با نام الن متوجه می‌شود که زن به ظاهر وفادارش با شوهر همسایه خود رابطه داشته است. در نهایت دادگاه برگذار شده برای محاکمه‌ی این شخصیت، زندگی مردم شهر کوچک ویلی را زیر و رو می‌کند.

نقش کاراکتر کندی مانتگامری را در این سریال الیزابت اولسن، نقش همسر او را جسی پلمونس و نقش کاراکتر بتی گور را نیز لی‌لی ریب ایفا خواهند کرد.

به غیر از شبکه HBO، شبکه اینترنتی Hulu نیز برنامه دارد تا سریالی را براساس این داستان با عنوان Candy و با نقش‌آفرینی الیزابت ماس (Elisabeth Moss) در نقش اصلی تولید کند. هنوز مشخص نیست که این دو سریال در مقایسه با یکدیگر چه تفاوتی خواهد داشت ولی با این حال طرفداران سریال‌های ژانر جنایی، قطعاً از ساخت این دو سریال خوشحال خواهند شد.

سریال Love and Death توسط تولیدکنندگانی از جمله نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و دیوید ای کلی (David E. Kelley) تولید خواهد شد. از کارهای قبلی آن‌ها می‌توان به سریال‌های موفقی مانند Big Little Lies و The Undoing اشاره کرد.

دیوید ای کلی علاوه بر، بر عهده داشتن وظیفه تولید‌کنندگی این سریال، فیلم‌نامه آن را نیز خودش به تنهایی به قلم درخواهد آورد.

از دیگر بازیگرانی که قرار در این سریال به ایفای نقش بپردازند می‌توان به کایر گیلکریست (Keir Gilchrist) در نقش پیشوای روحانی با نام ران آدامز، الیزابت مارول (Elizabeth Marvel) در نقش پیشوای روحانی دیگری با نام جکی پاندر و تام پلفری (Tom Pelphrey) در نقش شخصیتی با نام دان کرودر اشاره کرد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه را نیز پر ساری (Per Saari) از کمپانی Blossom Films به همراه اسکات براون (Scott Brown) و مگان کرید (Megan Creydt) از مجله‌ای با نام Texas Monthly و همچنین متیو تینکر (Matthew Tinker)، مایکل کلیک (Michael Klick) و هلن ورنو (Helen Verno) تشکیل خواهند داد.

هنوز مشخص نیست که این سریال برای پخش در چه زمانی آماده خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.