اولین تریلر فیلم The Hunt منتشر شد

13 July 2019 - 22:30

شرکت Universal Pictures اولین تریلر فیلم The Hunt، فیلم اکشن و تریلر جدید شرکت Blumhouse Productions را منتشر کرده است. قرار است این فیلم در تاریخ ۲۷ سپتامبر اکران شود. با سینمافارس همراه باشید.

این تریلر را می‌توانید در قسمت زیر مشاهده کنید:

۱۲ غریبه در یک مکان مسطح‌شده جنگلی به‌هوش می‌آیند. آن‌ها نمی‌دانند کجا هستند یا چگونه به‌ آن‌جا آورده شده‌اند. آن‌ها نمی‌دانند که انتخاب شده‌اند… برای یک هدف مشخص… شکار

گروهی از نخبگانِ گلوبالیست، در کلبه‌ای دورافتاده برای اولین بار گرد هم جمع می‌شوند تا افرادی را شکار کنند. اما به خاطر این که یکی از شکارشده‌ها به نام کریستال (بتی گیلپین (Betty Gilpin)،GLOW) نقشه شکارچی‌ها را بهتر از خودشان بلد است، نقشه این نخبه‌ها در معرض خطر قرار می‌گیرد. او ورق را به نفع خودش برمی‌گرداند، یکی‌یکی به قاتل‌ها شلیک می‌کند و درنهایت به سمت زن مرموز (هیلاری سونک (Hilary Swank) برنده دو جایزه اسکار) حرکت می‌کند.

هیلاری سونک، بتی گیلپین، ایکه بارین‌هولتز (Ike Barinholtz) و اما رابرتس (Emma Roberts) در این فیلم بازی می‌کنند.

تهیه این فیلم تریلر رازآلود اجتماعی را جیسون بلام (Jason Blum) (تهیه‌کننده Get Out و مجموعه The Purge) و دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) (تهیه‌کننده مشترک سریال‌های The Leftovers و Lost) بر عهده دارند.

فیلم‌نامه این کار را خود لیندلوف و همکارش در The Leftovers یعنی نیک کیوز (Nick Cuse) نوشته‌اند و کارگردانی‌اش برعهده کریگ زوبل (Craig Zobel) (Z for Zachariah، The Leftovers) است. بلام از طریق شرکتش Blumhouse Productions در کنار لیندلوف کار تهیه‌کننده‌های آن هستند. تهیه‌کننده‌های اجرایی آن هم زوبل، کیوز و استیون ر. مولن (Steven R. Molen) هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.