پوسترهای جدید Underworld: Blood Wars منتشر شد

9 October 2016 - 12:00

وقتی برای اولین بار فیلم Underworld «دنیای مردگان» ساخته لن وایزمن (Len Wiseman) در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، شاهد تولد فرنچایزی در ژانر اکشن ترسناک بودیم که ریشه در جهانی داشت که در آن خون‎آشام‌ها و گرگینه‌ها (لایکان‌ها) قرن‌ها در جنگ با یکدیگر بودند. همچنین، Underworld کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) را تبدیل به ستاره‌ای در دنیای فیلم‌های اکشن کرد؛ خون‌آشامِ «دلال مرگ» و متخصص کشتن لایکان‌ها، سلین. وایزمن دنیای این فیلم را با ساخت دنباله‌ Underworld: Evolution «جهان مردگان: تکامل» گسترش داد و باعث حضور دوباره بکینسیل در نقش سلین شد. در ادامه این سری نیز پیش درآمدی به نام Underworld: Rise of the Lycans «دنیای مردگان: خیزش لایکان‌ها» به کارگردانی پاتریک تاتوپولوس (Patrick Tatopoulos) ساخته شد که بسیاری از ستارگان فیلم‌های قبلی (به جز سلین که در آن فقط نقش راوی را داشت) در آن حضور داشتند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم چهارم با عنوان Underworld: Awakening «دنیای مردگان: بیداری» دوباره تمرکز خود را بر روی سلین قرار داد که پس از اتفاقات فیلم دوم، در زمان آینده از خواب بیدار شده و متوجه می‌شود که انسان‌ها از وجود خون‌آشام‌ها و لایکان‌ها با خبر شده‌اند و در حال مبارزه با آنها هستند. حال فیلم پنجم این سری، با نام Underworld: Blood Wars «دنیای مردگان: جنگ‌ خون» در مراحل نهایی اکران خود قرار دارد و پوسترهای جدید شخصیت‌های آن منتشر شده‌است.

MoviePilot مجموعه‌ای از چهار پوستر از این فیلم را منتشر کرده‌است که تمرکز خود را بر روی سلین، متحد خون‌آشامش دیوید با بازی تئو جیمز (Theo James)، پدر دیوید، توماس با بازی چارلز دنس (Charles Dance) که در فیلم قبلی به سلین خیانت کرد و دشمن اصلی فیلم مارویس با بازی توبایاس منزیس (Tobias Menzies) قرار داده‌است. هر کاراکتر نیز در پوستر خود جمله مخصوص به خود را دارد: «از اصل و نصب خود محافظت کن»، «میراث خود را به دست آور»، «آماده مبارزه شو» و «برای قدرت مبارزه کن» به ترتیب چهار جمله‌ای است که بر روی هر کدام از پوسترها نقش بسته‌است. در زیر می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

underworld-5-character-poster-selene

underworld-5-character-poster-david

underworld-5-character-poster-thomas

underworld-5-character-poster-marius

این پوسترها همانند پوستر اول که فقط شخصیت سلین در آن حضور داشت، کاراکترها را در فضایی زمستانی قرار داده‌اند. همچنین تمام این کاراکترها را در تریلر اول فیلم که اوایل ماه جاری منتشر شد، دیدیم. با توجه به صحنه‌های به نمایش در آمده در تریلر، سلین، توماس و دیوید در حال متحد کردن ومپایرهای باقی‌مانده برای مبارزه‌ای تمام عیار با رهبر جدید لایکان‌ها، ماریوس هستند.

underworld-blood-wars-poster

پوستر اول فیلم

حال که این پوسترهای جدید قبل از برگزاری پنل اختصاصی این فیلم در مراسم کامیک کان نیویورک منتشر شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که در این مراسم صحنه‌های جدیدی از فیلم در قالب یک تریلر برای طرفداران به نمایش در بیاید. اگرچه این تریلر در صورت وجود، برای نمایش در کامیک کان آماده شده‌است و انتشار آن به صورت آنلاین موضوعی قطعی نیست.

سری Underworld هیچ گاه از طرف منتقدان مورد اقبال قرار نگرفته است و بالاترین نمره آن در وبسایت راتن تومیتوز مربوط به فیلم اول است که عدد ۳۱ درصد را نشان می‌دهد. ولی به هر حال این سری موفق شده‌است طرفداران مخصوص خود را پیدا کند و در گیشه نیز تبدیل به فرنچایزی موفق شود، ولی به هر حال نمی‌توان آن را با بلاک باسترهای بزرگ ابرقهرمانی مقایسه کرد. پس با داشتن مجموعه‌ای از طرفداران وفادار و بازگشت بکینسیل در نقش سلین، می‌توان انتظار داشت که Underworld: Blood Wars به موفقیت‌های این سری حداقل از نظر فروش ادامه دهد.

Underworld: Blood Wars در تاریخ ۱۷ دی امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.