کمدی After Class با قراردادی تازه زودتر اکران می‌شود

8 September 2019 - 09:00

Gravitas Ventures حقوق فیلم After Class در آمریکای شمالی را به دست آورد. در این کمدی خانوادگی که برای اولین بار در فستیوال فیلم Tribeca و با نام Safe Spaces به نمایش درآمد، ستارگانی ازجمله جاستین لانگ (Justin Long) و فرن درشر (Fran Drescher) حضور دارند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

دنیل شکتر (Daniel Schechter) نویسندگی و کارگردانی این فیلم که ریچارد شیف (Richard Schiff)، لین کوهن (Lynn Cohen)، کیت برلنت (Kate Berlant) و مایکل گودر (Michael Godere) از دیگر بازیگران آن هستند را انجام داده است.

این اثر در روز ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) در سینماها به اکران رسید.

لانگ نقش استاد دانشگاهی در نیویورک را ایفا می‌کند که قصد دارد در کلاسش فضایی امن را برای شاگردانش فراهم کند. اما برنامه‌ای درسی دانشجوها را مجبور می‌کند تا از خودشان بیشتر از چیزی که می‌خواهند تعریف کنند. همین مسئله موجب می‌شود تا او نگاهی عمیق‌تر به زندگی آن‌ها بیندازد. سپس او تلاش می‌کند تا مجدداً با خانواده منحصر به فردش ارتباط برقرار کند. همچنین او باید با احساسات داشتن مادربزرگی بیمار دست و پنجه نرم کند.

کورتنی جانسون (Courtenay Johnson)، لارنس گرینبرگ (Lawrence Greenberg) و جردن کسلر (Jordan Kessler) تهیه‌کنندگان، متیو هلدرمن (Matthew Helderman) و لوک تیلور (Luke Taylor) تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر هستند.

شکتر گفت:

من واقعا هیجان‌زده شدم چون Gravitas نه تنها فیلم را به دست آورد بلکه از روز اولین نمایش فیلم که همین چند ماه پیش بود، به سرعت دنبال به دست آوردن آن بود. ما  احساس کردیم که After Class واقعاً فیلم بجایی است و می‌خواستیم هرچه سریع‌تر فیلم را در دسترس مخاطبان قرار دهیم.

تونی پیانتدوسی (Tony Piantedosi) از Gravitas Ventures اضافه کرد:

فیلمنامه‌ی قوی دنیل نکات ظریف و دقیقی را برای یک موضوع درست و بموقع ارائه می‌کند و این مجموعه از بازیگران بسیار با استعداد، بازی‌هایی احساسی و خنده‌دار را انجام داده‌اند.

پیانتدوسی مذاکرات را با جولی سلطان (Julie Sultan) از AMBI Group انجام داده است.

منبع:Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.