اکران خصوصی فیلم سینمایی مطرب در پردیس سینمایی چارسو

8 December 2019 - 21:30

فیلم سینمایی مطرب فیلمی است که کار کارگردانی آن بر عهده مصطفی کیایی بوده و همچنین این کارگردان موفق، کار نویسندگی و همچنین تهیه‌کنندگی فیلم را انجام داده است.

این فیلم در سال ۹۷ کلیه مراحل ساخت و تولید خود را انجام داده است.

فیلم سینمایی مطرب در ژانری کمدی و اجتماعی همانند دیگر فیلم‌های مصطفی کیایی ساخته شده است. بیشتر کار فیلمبرداری این فیلم سینمایی در ترکیه انجام شده و در نهایت هم در اواخر سال ۹۷ فیلمبرداری آن در استانبول ترکیه به پایان رسید. در این فیلم از چندین بازیگر ترکیه‌ای نیز استفاده شده که در آن نقش آفرینی می کنند.

فیلمنامه این فیلم سینمایی قبل از فیلم چهار راه استانبول که در دو دوره گذشته جشنواره فیلم فجر به کارگردانی مصطفی کیایی نوشته شده بوده و قرار بر این بوده که فیلمبرداری و اتفاقات در شهر لندن بیافتد اما پس از کامل شدن داستان فیلم و فیلمنامه، تصمیم گرفته شد تا در کشوری فیلمبرداری شود که از لحاظ فرهنگی به ایران نزدیک باشد و به همین دلیل ادامه فعالیت این فیلم در شهر استانبول ترکیه اتفاق افتاد. فیلمنامه فیلم سینمایی مطرب درباره یک خانواده ایرانی است که به ترکیه مهاجرت می‌کنند.

داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره است که تمام تلاش خود را برای موفقیتش می‌کرد تا اینکه به انقلاب سال ۵۷ خورد و چون هنوز به اندازه کافی اوج نگرفته بود، معروف و مشهور نشد و نتوانست در کنار خواننده‌های لس آنجلسی به فعالیت و شهرت بپردازد. او در نهایت به خواننده مراسم‌ها تبدیل می شود.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند به ترتیب زیر است:

پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم و عایشه گل جوشکن و سراج الدین حجازی

به گزارش سینما فارس، اکران فیلم سینمایی مطرب پس از اکران عمومی آن در سینماهای کشور در آذر سال ۹۸ پس از سالروز شهادت امام حسن عسگری، اقدام به برگزاری مراسم اکران خصوصی آن کردند و مراسمی را در سینما چردیس چارسو در خیابان جمهوری همراه با بازیگران و مهمانان زیادی برگزار کردند.

بازیگرانی که در این مهمانی حضور به هم رساندند به ترتیب زیر بوده است:

مصطفی کیایی به همراه همسر و فرزندانش، محسن کیایی به همراه همسر و دخترش، پوری بنایی، پرویز پرستویی به همراه پسرش، حبیب رضایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، کمند امیر سلیمانی، خواهران منصوریان (ورزشکاران)، لیندا کیانی، محمدرضا حیاتی، مجید صالحی، مسعود رایگان و همسرش رویا تیموریان، امیر علی اکبری و عایشه گل جوشکن و …..

برای مشاهده گزارش تصویری اکران خصوصی فیلم سینمایی مطرب با سینما فارس همراه باشید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.