Shameless برای یازدهمین و آخرین فصل تمدید شد

14 January 2020 - 19:00

طی تور خبری زمستانی انجمن منتقدان تلویزیون، شبکه‌ی Showtime اعلام کرد که سریال Shameless را برای فصل یازدهم تمدید کرده است. این فصل، آخرین فصل این سریال جایزه برده خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

گری لوین (Gary Levine) رئیس بخش سرگرمی شبکه‌ی Showtime گفت:

شخصیت‌های این سریال بیش از هر برنامه‌ی دیگری در تاریخ ما موجبات خنده، گریه و لذت بینندگان را فراهم کرده‌اند. درحالی‌که از خداحافظی گالاگرها ناراحت هستیم، نمی‌توانیم بیش از این به جان ولز شورانر سریال، تیم نویسندگی‌اش و این بازیگران بزرگ برای خلق یک پایان‌بندی مناسب اطمینان داشته باشیم.

جان ولز (John Wells) گفت:

به شکل باورنکردنی سپاسگزار گری لوین و هرکسی در Showtime که به ما اجازه‌ی ساخت Shameless را داد، هستم. تجربه‌ی شگفت‌انگیزی بود و همه‌ی بازیگران و عوامل دوره‌ی فوق‌العاده‌ای پیرو زندگی خانواده‌ی گالاگر و دوستانشان داشتند. لذت‌بخش بود!

ویلیام میسی (William H. Macy)، جرمی آلن وایت (Jeremy Allen White)، کیت ماینر (Kate Miner)، کامرون موناهان (Cameron Monaghan)، نوئل فیشر (Noel Fisher)، اما کنی (Emma Kenney)، ایثن کوتکسکی (Ethan Cutkosky)، کریستین آیزایا (Christian Isaiah)، شانولا همپتون (Shanola Hampton) و استیو هوی (Steve Howey) برای ایفای نقش‌های خود بازخواهند گشت.

مجموعه‌ی Shameless توسط پل ابت (Paul Abbott) خلق و توسط Bonanza Production در همکاری با John Wells Productions و Warner Bros. Television تهیه‌شده است. تهیه اجرایی سریال را ولز به همراه نانسی پیمنتال (Nancy M. Pimental) و جو لاسون (Joe Lawson) بر عهده‌دارند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.