FX سفارش ساخت کمدی انیمیشنی Little Demon را داد

25 April 2020 - 23:00

شبکه FX Networks به پایلوت رسمی Little Demon چراغ سبز نشان داده است. این کمدی انیمیشنی نیم ساعته، دنی دویتو (Danny DeVito)، لوسی دویتو (Lucy DeVito) و آبری پلازا (Aubrey Plaza) را در اختیار دارد. این پایلوت را Jersey Films 2nd Avenue, ShadowMachine و FX Productions می‌سازد و دن هرمون (Dan Hermon) تهیه کننده اجرایی آن است. تولید این پایلوت هفته آینده آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دارسی فولر (Darcy Fowler)، سث کرسکنر (Seth Kirschner) و کیران والا (Kieran Valla) این پروژه را می‌سازند. در Little Demon، سیزده سال بعد از تسخیر شدن توسط شیطان (با بازی دنی دویتو)، مادر (پلازا) و دختر ضد مسیحی (لوسی دویتو) تلاش می‌کنند زندگی نرمالی در دلاور داشته باشند اما مداوم تحت حمله نیروهای اهریمنی از جمله شیطان قرار می‌گیرند که می‌خواهد سرپرستی روح دخترش را برعهده بگیرد.

هرمون به همراه فولر، کرسچنر، والا، پلازا و جیک، لوسی و دنی دویتو، مونیکا میچل (Monica Mitchell)، کوری کمپادینیکو (Corey Campodonico) و الکس بالکلی (Alex Bulkley) تهیه کنندگان کار هستند. استیو لوی (Steve Levy) تولید کننده این پروژه است.

در چند سال گذشته، FX به دنبال پخش سریال انیمیشنی جدید به دنبال Archer بوده است که از این زیر پرچم این شبکه خارج شد و به FXX پیوست. Little Demon از تابستان گذشته در دست ساخت بوده و چند ماه قبل چراغ سبز گرفت. این تنها ژانر تلویزیونی این انیمیشن است که با وجود تعطیلی پیش آمده در هالیوود، همچنان در حال تولید است.

شبکه FXX اخیرا انیمیشن کوتاه Cake را روی آنتن داشته است.

دویتو و پلازا چهره های آشنا FX هستند و دویتو در سریال کمدی It’s Always Sunny in Philadelphia شبکه FX/FXX بازی کرده و پلازا در Legion دیده شد.

کمپانی Jersey Films 2nd Avenue در حال ساخت پروژه‌هایی است که بخشی از قرارداد اول آن با FX Networks است. چارلی بل (Charley Beil) مدیر کمپانی است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.