نتفلیکس امتیاز سریال دی سی Sweet Tooth با هنرمندی ویل فورت و جیمز برولین را به دست آورد

14 May 2020 - 17:00

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، نتفلیکس امتیاز ساخت سریالی به اقتباس از اثر پس از آخرالزمانی دی سی کامیکز یعنی Sweet Tooth را به دست آورده است و با ویل فورت (Will Forte) و جیمز برولین (James Brolin) قرارداد بسته است تا در این درام خانوادگی هشت-قسمتی ایفای نقش کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال، که فیلم‌نامه‌اش توسط جیم میکل (Jim Mickle) و بث شوارتز (Beth Schwartz) (فیلم دیگرش Arrow) نوشته شده است، “بسیار جذاب” و “صمیمانه و خانوادگی” توصیف شده است، و به روایت داستان گاس می‌پردازد، که یک موجود دورگه مرکب از انسان و گوزن است که خانه‌اش را در جنگل ترک می‌کند تا جهان بیرون که توسط یک حادثه مصیبت‌بار نابود شده است را بفهمد، و در پی یافتن پاسخ به سوالاتش درباره جهان جدید و ریشه‌های شکل‌گیری دورگه ها، به خانواده دورگه ای مرکب از انسان‌ها و بچه‌-حیوان‌ها ملحق می‌شود.

میکل و شوارتز تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانرهای سریال هستند. میکل کارگردانی پروژه را نیز بر عهده دارد. آماندا بورل (Amanda Burrell)، لیندا موران (Linda Moran)، رابرت دونی جیر (Robert Downey Jr) (فیلم دیگرش Avengers: Endgame)، و سوزان دونی (Susan Downey) از طرف کمپانی Team Downey، به همراه ایوان موور (Evan Moore) و همین‌طور کمپانی Warner Bros. TV از تهیه‌کنندگان این پروژه می‌باشند.

سایر بازیگران سریال عبارت‌اند از: کریستین کانوری (Christian Convery)، نونسو آنوزی (Nonso Anozie) (فیلم دیگرش Games of Thrones)، و عادل اختر (Adeel Akhtar). و برولین راوی این اثر اقتباسی نیز خواهد بود.

این کسب امتیاز نتفلیکس، دومین تلاش کمپانی Team Downey و میکل را برای ساختن اثری به اقتباس از کامیکی نوشته جف لمایر (Jeff Lemire) رقم می‌زند، اثری که در ابتدا تحت لیبل Vertigo برای رسانه تلویزیون به چاپ رسید، و سپس در سال ۲۰۱۸ در شبکه Hulu برای نخستین بار پلانی از آن به روی آنتن رفت، و تا جایی پیش رفتند که پایلوتی هم از آن فیلم‌برداری کنند. اما امتیاز ساخت سریالش خریداری نشد،و متعاقبا تمام امتیازش توسط نتفلیکس خریداری گردید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.