AMC فصل دوم سریال Gangs of London را پخش می‌کند

26 June 2020 - 23:30

شبکه AMC درام انگلیسی Gangs of London را بعد از اینکه خروج Cinemax از این پروژه، پخش می‌کند که برای فصل دوم تمدید شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال ساخته گارث ایوانز (Gareth Evans) است که سال ۲۰۱۷ توسط Sky و Cinemax پخش می‌شود. بعد از دو سال و نیم، این استریم پخش آمریکایی حق پخش فیلم را به AMC داد و یکی از تولید کنندگان کار شد.

این سریال ده قسمتی توسط Pulse Films با مشارکت Sister تولید شده و در Sky در انگلیس موفق عمل کرد و امسال بزرگترین پخش خود را داشت و بزرگترین درام اورجینال Sky Atlantic در پنج سال گذشته بود.

سریال Gangs of London داستان شهری است که توسط نیروی آشوبگری از هم پاشیده شده و گروه‌های بین‌المللی سعی بر کنترل آن دارند و این قدرت زمانی از بین می‌رود که رییس خلافکارترین خانواده لندن به قتل می‌رسد.

جو کول (Joe Cole)، سوپ دریسو (Sope Dirisu)، لوسین ماماتی (Lucian Msamati)، میشل فرلی (Michelle Fairley)، پاپا اسیدو (Paapa Essiedu) و پیپا بنت وانر (Pippa Bennett-Warner) بازیگران این سریال هستند.

فین والاس (Finn Wallace) به مدت ۲۰ سال قدرتمندترین خلافکار لندن بود. میلیاردها پوند هر ساله در سازمان او جابجا می‌شد. اما حالا او مُرده و هیچ کس نمی‌داند چه کسی دستور قتل او را صادر کرد. با وجود رقیبان در همه جا، این وظیفه به شان والاس با کمک خانواده دومانی محول شد تا جایگزین پدرش شود. اگر این موقعیت خطرناک نبود، فرضیه به قدرت رسیدن شان در دنیای جنایت بین‌الملل آشوب به پا می‌کرد. شاید تنها مردی که قادر به کمک به او باشد، و دوست اوست، الیوت فینچ باشد که تا کنون یکی از بازندگان است و علاقه مرموزی به خانواده والاس داشت. اما دست سرنوشت باعث می‌شود الیوت خود را وسط بزرگترین سازمان جنایت در لندن ببیند. هرچند ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و قدرت‌های بزرگتری در پشت پرده هستند.

سریال Gangs of London را گارث ایوانز و مت فلانری (Matt Flannery) ساختند و فصل دوم توسط زیا بنت (Zai Bennett) مدیر تولید محتوای Sky و کامرون روچ (Cameron Roach) مدیر بخش درام اسکای استودیوز ساخته می‌شود و گابریل سیلور (Gabriel Silver) تولید کننده اجرایی اسکای استودیوز است.

توماس بنسکی (Thomas Benski) و لوکاس اوچوا (Lucas Ochoa) تهیه کنندگان سریال برای Pulse Films به همراه جین فترستون (Jane Featherstone) از Sister هستند.

اوایل امسال اعلام شد که Cinemax دیگر این سریال را پخش نمی‌کند. این استریم در بیانیه‌ای اعلام کرد:

از همکاری با Sky, Pulse Films و Sister Pictures خوشحالیم و خوشحالیم مخاطبین آمریکایی مان سریال جدید هیجان انگیزی دارند.

دن مک‌درمات (Dan McDermott) مدیر بخش برنامه ریزی AMC گفته:

سریال Gangs of London مجموعه سینمایی است که بازیگر عالی، درام خوب و خط داستانی حماسی دارد. و خوشحالیم مخاطبین مان سری جدیدی از آن را خواهند دید. از فرصتی که برای همکاری با اسکای استودیوز، پالس فیلمز و سیستر دست داده خوشحالیم.

زای بنت (Zai Bennett) مدیر تولید محتوا اسکای نیز گفته:

سریال Gangs of London تاریک و خطرناک است و خوشحال با فصل دوم برمی‌گردد. خوشحالیم AMC به این سریال چراغ سبز نشان داده و خانواده والاس دوباره برمی‌گردد. آیا خانوادا دومانی به دوستان جدیدشان وفادار می‌ماند و الیوت برای کی کار می‌کند؟ تمامی این پرسش‌ها و چیزهای دیگری را سال ۲۰۲۲ در این سریال می‌بینیم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.