سریالی با اقتباس از بازی ویدئویی My Friend Pedro ساخته می‌شود

5 July 2020 - 13:00

استودیو Legendry Television در حال ساخت سریال اقتباسی My Friend Pedro براساس بازی ویدئویی اکشن و محبوب DeadToast به همین نام است. این پروژه را خالق جان ویک، درک کالستد (Derek Kolstad) می‌سازد که قرار است تهیه کننده اجرایی و نویسنده آن باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازی ویدئویی My Friend Pedro را سال گذشته Devolver Digital برای مایکروسافت ویندوز، Nintendo Switch و ایکس باکس وان منتشر کرد و اخیرا برای پلی‌استیشن ۴ ساخته شده است. این بازی درباره دوستی، خیالات، مبارزه یک فرد در دنیای زیر زمینی خلاف است.

استودیو لجندری تلویژن موفق شده حق پخش تلویزیونی این بازی را با قراردادی با dj2 Entertainment، استودیو سازنده Sonic the Hedgehog بدست آورد. این سریال، درام کمدی نیم ساعته R-ریت به قلم کالستد خواهد بود.

علاوه بر کالستد، دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان جان ویک نیز تهیه کننده اجرایی آن به همراه کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) است.

مایک ویلسون (Mike Wilson) موسس Devolver Digital و دیمیتری ام جانسون (Dmitri M. Johnson) از dj2 Entertainment تهیه کنندگان اجرایی کار بطور مشترک با استفن بوگاج (Stephen Bogaj) و هاوارد بلیس (Howard Bliss) هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.