دیزنی پلاس کمدی Spooked را می‌سازد

26 July 2020 - 17:30

دیزنی پلاس وارد کار فیلم‌های هالووین شده است. این استریمر فیلمساز ایرلندی، پیتر فوت (Peter Foot) را برای کارگردانی فیلم کمدی ماوراءالطبیعی Spooked انتخاب کرده که توسط دن لین (Dan Lin) و جاناتان ایریچ (Jonathan Eirich) از Rideback تولید می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جزئیات مربوط به این فیلم مخفی نگه داشته شده اما گویا خط داستان درباره یک شب هالووین است که شرکت کنندگان مراسم با هر لباسی که دوست دارند وارد می‌شوند و همه چیز را به هم می‌ریزند.

تایلر برتون اسمیت (Tyler Burton Simth) فیلم نامه اولیه کار را نوشته که دیزنی پلاس آن را پخش می‌کند و فوت مجددا آن را بازنویسی کرده است.

مارک باچ (Mark Bauch) تهیه کننده اجرایی کار است. فوت قبلا ویدئوها و کارهای تلویزیونی ساخته و کارگردانی را سال ۲۰۱۶ با The Young Offenders شروع کرد که کمدی جنایی درباره دو دوست صمیمی بود که چندتا دوچرخه می دزدند تا کوکایین گمشده را پیدا کنند و از مشکلات زندگی فرار کنند.

این فیلم الهام گرفته از وقایع زندگی واقعی مانند غرق شدن قایق و گیر کردن مواد در ساحل ایرلندی است و امتیاز ۱۰۰ درصد از راتن تومیتوز گرفته و اسپین‌آف تلویزیونی از آن ساخته شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.