کمپانی Project X ریبوت Nutty Professor را می‌سازد

28 August 2020 - 11:30

کمپانی Project X Entertainment به حق ساخت کمدی کلاسیک The Nutty Professor ساخته جری لوییس (Jerry Lewis) دست یافته تا ریبوت جدیدی از این فیلم با حضور جیمز وندربیلت (James Vanderbilt)، ویلیام شراک (William Sherak) و پل نیستین (Paul Neinstein) بسازد. هنوز استودیو، نویسنده و بازیگران این پروژه مشخص نشده‌اند. وندربیلت این فیلم را تولید می‌کند و یکی از نویسندگان فیلم جدید Scream 5 است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم اصلی Nutty Professor محصول سال ۱۹۶۳ به کارگردانی و نویسندگی جری لوییس، داستان پروفسور دیوانه‌ای است که برای بهبود زندگی عشقی‌اش، محلولی را می‌نوشد و تبدیل به فرد خوش‌تیپ و خوش‌قیافه اما نفرت‌انگیزی می‌شود. ریبوت این فیلم سال ۱۹۹۶ توسط استودیو یونیورسال پیکچرز با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy) ساخته شد و سپس دنباله‌اش با نام Nutty Professor II: The Klumps سال ۲۰۰۰ ساخته شد.

ریبوت Nutty Professor دومین پروژه بزرگ کمپانی Project X Entertainment بعد از Scream 5 به کارگردانی مت بتینلی-اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر گیلت (Tyler Gillet) و نویسندگی گای باسیک (Guy Busick) و واندربیلت و بازی نو کمپل (Neve Campbell)، کورتنی کاکس (Courtney Cox) و دیوید آرکت (David Arquette) است که پارامونت پیکچرز آن را منتشر می‌کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.