تریلر فیلم The Boys in the Band منتشر شد

9 September 2020 - 12:30

شبکه نتفلیکس تریلر رسمی فیلم The Boys in the Band به کارگردانی جو مانتلو (Joe Mantello) که اقتباسی از نمایشی به همین نام است را منتشر کرده که گروهی از مردان را نشان می‌دهد که بازی را شروع می‌کنند که در آن باید به کسی که دوستش دارند زنگ بزنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم به تهیه‌کنندگی رایان مورفی (Ryan Murphy) و با بازی جیم پارسونز (Jim Parsons)، زکری کینتو (Zachary Quinto) و مت بومر (Matt Bomer) از ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) روی نتفلیکس قابل مشاهده است.

با گذشت بیش از ۵۰ سال از نمایش کمدی موفق مارت کرولی (Mart Crowley) درباره زندگی مردان مجرد، فیلم The Boys int the Band با اقتباس جدیدی به پرده نقره‌ای بازگشته است. این فیلم را جو مانتلو با گروهی از بازیگران برنده جایزه امی کارگردانی می‌کند.

در سال ۱۹۶۸ که هنوز صحبت آزادانه درباره علایق شخصی در نیویورک بسیار سخت بود، گروهی از مردان به مهمانی تولد هارولد خوش‌تیپ و رُک با بازی زکری کینتو به میزبانی مایکل با بازی جیم پارسونز، فیلم‌نامه‌نویسی که به نوشیدنی‌های الکلی اعتیاد دارد، می‌روند. مهمانان این تولد، دونالد با بازی مت بومر، لری با بازی اندرو رانلز، هنرمند تبلیغاتی که با هنک، معلم مدرسه، با بازی تاک واتکینز زندگی می‌کند، برنارد با بازی مایکل بنجامین واشنگتن، کتابدار و دوست اموری با بازی رابین دی جیزس، طراح خانه و رقصنده‌ای با بازی چارلی کارور هستند.

این مهمانی با ورود غیرمنتظره آلن با بازی برایان هاچیسان، هم‌اتاقی دوران دانشجویی مایکل، به‌هم می‌ریزد و همه با حقیقت دفن شده‌ای مواجه می‌شوند که اساس این گروه را به خطر می‌اندازد.

اندرو رانلز (Andrew Rannells)، چارلی کارور (Charlie Carver)، رابین دی جیزس (Robin de Jesus)، برایان هاچیسان (Brian Hutchison)، مایکل بنجامین واشنگتن (Michael Benjamin Washington) و تاک واتکینز (Tuc Watkins) دیگر بازیگران فیلم The Boys in the Band هستند.

این فیلم را جو مانتلو با فیلم‌نامه‌ای از مارت کرولی (Mart Crowley) و ند مارتل (Ned Martel) براساس نمایشی از کرولی کارگردانی کرده است. رایان مورفی، دیوید استون (David Stone)، مانتلو، مارتل و الکسیس نارتین وودال (Alexis Martin Woodall) تولیدکنندگان آن هستند.

برای مشاهده تریلر اینجا کلیک کنید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.