فیلم‌برداری Borat 2 به پایان رسیده است

11 September 2020 - 19:30

بعد از اینکه ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen) بازیگر برنده گلدن گلوب توسط طرفداران تیزبین در لباس شخصیت برجسته، بورات، دیده شد، فرضیات درباره سری جدید کمدی کوهن قوت گرفت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سایت خبری Collider تایید کرده که این کمدین ۴۸ ساله قطعا در حال کار روی فیلم جدید Borat است و فیلم‌برداری آن تکمیل شده است.

گویا این دنباله داستانِ خبرنگار قزاق است که بعد از شناخته شدن بخاطر فیلم اول مخفیانه با مردم مصاحبه می‌کند.

جزئیات مربوط به فیلم هنوز اعلام نشده است.

ساشا بارون کوهن، ستاره کمدی موفق Da Ali G Show شخصیت گزارشگر قزاقستانی، بورات را در فیلم Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Khazakhstan بازی کرده است. در این فیلم، بورات از زادگاهش، قزاقستان به آمریکا می‌رود تا مستندی بسازد. در این سفر، بورات افراد حقیقی را در موقعیت‌های واقعی با پیامدهای ناگوار ملاقات می‌کند.

کن داویتیان (Ken Davitan) در نقش تولید کننده‌ای به نام عظمت باتاگوف، لونل کمپبل (Luenell Campbell) در نقش لونل و پاملا اندرسون (Pamela Anderson) در نقش خودش به همراه سیاستمدارانی به نام آلن کیز و باب بار در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

لری چارلز (Larry Charles) این فیلم را از فیلم‌نامه کوهن، آنتونی کاپوبیانکو (Anthony Capobianco)، پیتر بینهم (Peter Baynham)و دن میزر (Dan Mazer) براساس داستانی از کوهن، باینهم، آنتونی هاینس (Anthony Hines) و تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردانی می‌کند. این فیلم توسط کوهن و جی روچ (Jay Roach) تولید شده است.

این فیلم از زمان انتشارش در سال ۲۰۰۶، نمرات مثبتی از منتقدین دریافت کرد و بیش از ۲۰ میلیون دلار در باکس آفیس فروخت. این فیلم ۲ نامزدی گلدن گلوب بدست آورد که کوهن برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی گردید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.