فریدا پینتو و لوگان مارشال-گرین به فیلم Intrusion پیوستند

4 October 2020 - 14:30

فریدا پینتو (Freida Pinto) و لوگان مارشال-گرین (Logan Marshall-Green) قرار است در فیلم Intrusion از نتفلیکس ایفای نقش کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

پینتو و مارشال-گرین نقش زن و شوهری را بازی می‌کنند که به یک خانه در شهری کوچک نقل مکان کرده اند و پس از این که به خانه آن‌ها تعرض شد، همسر مارشال-گرین، دچار آسیب روانی و شکاکیت نسبت به آدم‌های اطرافش می‌شود که شاید آن‌ها آنگونه که به نظر می‌رسد نباشند.

آدام سالکی (Adam Salky)، سرپرست سازندگان فیلم I Smile Back، این فیلم را از روی فیلم‌نامه کریس اسپارلینگ (Chris Sparling) کارگردانی می‌کند.

اسپارلینگ در کنار کایل بن (Kyle Benn)، به نمایندگی از کمپانی Creator Media Entertainment، جاش واینستوک (Josh Weinstock) به نمایندگی از کمپانی Sea Smoke Entertainment، الکساندرا میلکن (Alexandra Milchan) به نمایندگی از EMJAG Productions، میتو مایرس (Matthew Myers) به نمایندگی از Outlaw Productions و رسول هالندر (Russell Hollander) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

پینتو اخیرا در فیلم رمانتیک و کمدی Love Wedding Repeat و درام Hillbilly Elegy از شبکه نتفلیکس و کارگردانی ران هاوارد (Ron Howard)، بازی کرده است.

مارشال-گرین نقش اصلی فیلم Upgrade را به تهیه‌کنندگی جیسون بلام (Jason Blum) بازی کرد و بعد از آن در سریال Shadowplay از StudioCanal، در مقابل تیلور کیچ (Taylor Kitsch) بازی کرد.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.