تریلر فیلم مهیج Horizon Line منتشر شد

10 October 2020 - 16:00

استودیوی STXfilms تریلر فیلم مهیج Horizon Line «خط افق»‌ را منتشر کرد. آلیسون ویلیامز (Allison Williams) بازیگر فیلم Get Out «برو بیرون» و الکساندر درایمون (Alexander Dreymon) بازیگر سریال The Last Kingdom «آخرین پادشاهی» در این فیلم نقش دو شخصیت را بازی می‌کنند که در تلاش هستند تا با یک هواپیما، از یک طوفان وحشتناک جان سالم به در ببرند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Horizon Line ساخته سازندگان ۱۰Cloverfield Lane و The Shallows یک داستان مهیج درباره دو عاشق سابق، سارا و جکسون است که در یک هواپیمای تک‌موتوره، سطوح جدیدی از ترس را کشف می‌کنند. این قرار بود یک پرواز معمولی برای رفتن به عروسی دوستشان در یک جزیره گرمسیری باشد. اما چند دقیقه پس از بلند شدن هواپیما، خلبان آن‌ها دچار حمله قلبی می‌شود و سارا و جکسون مجبور می‌شوند خودشان خلبانی هواپیما را برعهده بگیرند.

میکائیل مارسیمین (Mikael Marcimain) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جاش کمپبل (Josh Campbell) و متیو استیوکن (Matthew Stuecken) برعهده دارد.

کیث دیوید (Keith David)، پرل مکی (Pearl Mackie) و آماندا خان (Amanda Khan) دیگر بازیگران این فیلم هستند. تریلر این فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.