تریلر فیلم موزیکال The Prom با بازی مریل استریپ و نیکول کیدمن منتشر شد

26 October 2020 - 14:30

شبکه نتفلیکس تریلر فیلم موزیکال خود، The Prom، به کارگردانی رایان مورفی (Ryan Murphy) را منتشر کرده که برگرفته از نمایش برادوی است و سریعا حق ساخت فیلم و انتخاب بازیگرانش انجام شد و مریل استریپ (Meryl Streep)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، کری واشنگتن (Kerry Washington)، جیمز کوردن (James Corden) و اندرو رانلز (Andrew Rannells) برای بازی در آن انتخاب شدند. فیلم‌نامه ورژن فیلم این نمایش را چاد بگولین (Chad Beguelin) و باب مارتین (Bon Martin) قلم زدند. شبکه نتفلیکس تصمیم دارد این فیلم را به فصل جوایز برساند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The Prom ایالت ایندیانا را نشان می‌دهد و داستانِ گروه چهار نفره از بازیگران تئاتر است که سعی دارند به دختر نوجوانی که جشن آخر سال مدرسه‌اش بخاطر اینکه سعی داشته دوستش را به این مراسم ببرد، کنسل شده، کمک کنند.

مورفی تنها قصدش ساخت فیلمی براساس یک نمایش قدیمی نبود، بلکه می‌خواست پیام مهمی به مخاطبین فیلمش برساند.

با توجه به چیزی که در تریلر می‌بینیم و دو ستاره جوان و برنده چندین جایزه امی فیلم طی تماس تلفنی اظهار داشتند برای اکران این فیلم لحظه شماری می‌کنند.

مورفی اظهار داشته:

من این نمایش موزیکال را در برادوی در ماه ژانویه دیدم و برای بازیگران آن به افرادی مثل مریل استریپ، نیکول کیدمن و کری واشنگتن و جیمز کوردن فکر کردم. آن‌ها سریعا بله را گفتند چون عاشق داستان شدند. فکر می‌کردم این خیلی خوب است و دنبال دو زن جوان بودم و فکر می‌کنم این مهم‌ترین بخش فیلم بود چون برای افراد سراسر دنیا با شرایط ویژه امید به همراه داشت و من هم می‌خواستم کار درست را انجام دهم.
شش ماه گذشت و فکر کنم بیش از هزار زن برای این دو نقش تست دادند. زمان زیادی صرف این کار شد و فیلم‌های زیادی را نگاه کردم و وقتی آریانا و جو الن را دیدم به خودم گفتم، این‌ها همان‌هایی هستند که می‌خواهم. بازیگردان کار از من پرسید کسی را برای تست صدا بزند یا نه و من گفتم دیگر نیازی نیست. می‌خواستم شانسم را امتحان کنم و دعا می‌کردم شیمی این دو خوب از آب دربیاید. به دیدن هر دو رفتم و شاید یک هفته‌ای طول کشید وقتی همه نوار تد و اسکات استوبر را دیدند و گفتند پس کار تمام است. این درست مثل آن لحظه پیدا شدن سیندرلا بود. یک فرایند خیلی بامزه و خوشحالم که اینطوری شد.

جو الن پلمن (Jo Ellen Pellman) نقش اِما را بازی می‌کند دختری که نمی‌تواند دوستش آلیسا با بازی آریانا دو بوس (Ariana DeBose) را به جشن آخر سال ببرد. این اولین فیلم پلمن است و دو بوس به تازگی در فیلم اقتباسی West Side Story استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) نقش آنیتا را بازی کرده است.

پلمن درباره نقشش گفته:

این چیزی فراتر از رویا بود. به خواب هم نمی‌دیدم. مریل و نیکول و همه خیلی خوش برخورد بودند. این اولین تجربه بازیگری من بود. آن‌ها خیلی مهربان بودند و من را به گرمی پذیرفتند و این نشان می‌دهد این افراد چه شخصیت‌های بزرگی دارند و فقط هنرمند نیستند بلکه قلب مهربانی دارند. وقتی برای تست رفت و اسم آریانا را دیدم، قلبم ایستاد چون او در برادوی شناخته شده است و من سالهاست او را تحسین می‌کنم و ما خیلی زود هماهنگ و دوست شدیم. او بهترین پارتنر دنیاست.

دو بوس نیز گفته:

من عاشق فیلم‌های موزیکال هستم و کار تئاتر موزیکال را دوست دارم. خوشحالم در این فیلم نقش دارم و از رایان برای انتخابم ممنون هستم.
یادمه وقتی جو الن را دیدم با خودم گفتم این همونیه که می‌خواهم‌. نمی‌دانستم از پسش برمیاد یا نه اما مطمئنم بودم این نقش مال اوست. ما دو نفر خیلی به هم میایم و من عاشق همین هستم و هر دو داریم تلاش می‌کنیم. هر دوی ما تازه کار هستیم هرچند من در West Side Story بازی کردم اما آن فیلم مثل این نیکول کیدمن و مریل استریپ ندارد. اینکه کسانی باشند که شما را همیشه حمایت کنند خیلی لذت بخش است. خیلی خوشحالم بخشی از این فیلم هستم.

مورفی گفته برخلاف شیوع بیماری کرونا و بسته شدن سینماها در لس آنجلس و نیویورک، آنها سعی دارند این فیلم را ۱۱ دسامبر اکران کنند. این یکی از چند فیبم نتفلیکس است.

فکر می‌کنم در نقطه و زمان تاریکی قرار داریم. اتفاقات زیادی در جامعه می‌افتند چه خوب چه بد. وقتی داشتیم فیلم را می ساختیم، دسامبر ۲۰۱۹ شروع کردیم و هنوز این اتفاقات نیفتاده بودند و ما خیلی خوش بین بودیم اما همه چیز تاریک و تاریک‌تر شد و بخاطر کووید ۱۹ مجبور به توقف فیلم برداری شدیم.
فیلم‌های موزیکال بجای کلمه آهنگ حرف می‌زند و آن‌ها شکل هنری خودشان را دارند و ما از فیلم‌هایی مثل Singin’ in the Rain الهام گرفتیم.
فکر می‌کنیم ترکیب بازیگران جدید و شخصیت‌های برجسته و فیلم برداری و طراحی صحنه و لباس مثل یک هدیه روز ولنتاین می‌مانند. من درس خوبی از این باکس ولنتاین گرفتم. چون برخلاف ظاهر زیبای آن، نمی‌دانی داخلش چیست. وقتی مریل این نمایش را دید گفت The Prom، یک مرهم است. این جشنی است که دنیا امسال نخواهد داشت و فکر می‌کنم حرف او درست بود. خوشحالم نتفلیکس راهی برای اتمام ساخت فیلم پیدا کرد و فکر می‌کنم این جشنِ همه است. خوشحالم این فیلم الان و در این شرایط اکران می‌شود. این چیزی است که می‌خواهم با کل خانواده‌ام تماشا کنم. ما یکبار آن را دیدیم و دوباره منتظر دیدنش هستیم. ما آن را زیر درخت کریسمس نگاه می‌کنیم. این فیلم برای بچه‌هایم به همان اندازه ارزش دارد که برای من دارد.

تریلر فیلم را می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.