فیلم تام و جری در نمایش روز شکرگزاری Macy’s پخش می‌شود

2 November 2020 - 17:00

فیلم Tom & Jerry (تام و جری) از کمپانی برادران وارنر به کارگردانی تیم استوری (Tim Story) در نمایش سالانه روز شکرگزاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای Macy’s بخش کوچکی را در رویداد زنده تلویزیونی NBC در تاریخ ۲۶ نوامبر (۶ آذر ۱۳۹۹) از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر به خود اختصاص خواهد داد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این بخش با نام «تله توریست» با قرار دادن تام در موقعیت‌های خنده دار کوبیده شدن و کش آمدن، دود و دیگر اثرات طنزآمیز زندگی شهری را به نمایش می‌گذارد. از جمله سختی‌هایی که تام متحمل می‌شود: برخورد با یک دستگاه بخار، یک کامیون، یک بیسکوییت شور با ظاهری فریبنده و یک سوسمار فاضلابی هستند. او حتی زمانی که جری با هلیکوپتر پهبادی بالای هیاهو پرواز می‌کند، مانند یک بالون کوچک باد می‌شود.

در میان نمایش‌های امسال نمایش فروشگاه زنجیره‌ای Macys؛ فیلم تام و جری به انیمیشن Boss Baby balloon از استودیو Dreamworks Animation، Blue’s Clues از استودیو Nickelodeon و فیلم Christmas in Town Square از شبکه Lifetime Network و موارد دیگری که به علت همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل شدند، می‌پیوندد. هیچ راهپیمایی گروه موسیقی، تماشاگر یا مسیر رژه ۲٫۵ مایلی در دبیرستانی وجود نخواهد داشت، بلکه یک رویداد زنده خواهد بود در مقابل فروشگاه خیابان ۳۴ام در نیویورک که ۷۵ درصد شرکت‌کننده کمتری دارد.

کلوئی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz)، مایکل پنیا (Michael Peña)، راب دلینی (Rob Delaney)، کولین جاست (Colin Jost) و کن جیونگ (Ken Jeong) در فیلم تام و جری حضور خواهند داشت. این فیلم در ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برای پخش سراسری زمان‌بندی شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.