ایموجن پوتس در سریال Outer Range همبازی جاش برولین شد

4 December 2020 - 14:00

ایموجن پوتس (Imogen Poots) در سریال هیجان‌انگیز و دراماتیک Outer Range ایفای نقش می‌کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

او به بازیگران دیگر این مجموعه از جمله جاش برولین (Josh Brolin)، لیلی تیلور (Lili Taylor)، تامارا پودمسکی (Tamara Podemski) و تام پلفری (Tom Pelphrey) می‌پیوندند.

سریال Outer Range پیرامون کاراکتر رویال ابوت، با بازی برولین، می‌باشد، دامداری که برای سرزمین و خانواده‌اش می‌جنگد. او یک راز ناشناخته را در مرز بیابان وایومینگ کشف می‌کند. پوتس نقش آتوم، یک زن دوره گرد، را بازی می‌کند که ابوت را به گونه‌ای افسون می‌کند تا بتواند در سرزمین آن‌ها اردو بزند. او (پوتس) که جوینده حقایق کیهانی با گذشته‌ای پرحادثه است، بدون پشیمانی زندگی می‌کند و با یک حس رهایی بی‌پروا، ناشناخته‌های سر راهش را در آغوش می‌گیرد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال برایان واتکینز (Brian Watkins) به همراه زو بارو (Zev Borow)، هذر ری (Heather Rae) و کمپانی‌های Plan B Entertainment و Amazon Studios می‌باشند.

پوتس پیشتر در کنار جسی آیسنبرگ (Jesse Eisenberg) در فیلم Vivarium از لورکن فینگن (Lorcan Finnegan) دیده شد. او همچنین اخیرا در کنار مارک رافلو (Mark Ruffalo) در مینی سریال I Know This Much Is True از HBO بازی کرد، سریالی که بر اساس رمانی پرفروش در سال ۱۹۹۸ از والی لمپ (Wally Lamb) اقتباس شده و توسط درک چیانفرانس (Derek Cianfrance) کارگردانی شد. پوتس بعد از این پروژه در فیلم The Father از فلوریان زلر (Florian Zeller) در کنار آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و الیویا کلمن (Olivia Colman) و نیز در فیلم French Exit از ازیزل جیکوبس (Azazel Jacobs) در کنار میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) و لوکاس هجز (Lucas Hedges) دیده می‌شود. کمپانی Sony Pictures Classics قرار است هر دو فیلم را منتشر کند و در حال حاضر این فیلم‌ها در مرحله گفتمان پیرامون مبحث جایزه‌ها هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.