هنوز امکان ساخت فیلم Godfather 4 وجود دارد

4 December 2020 - 22:00

در یک بیانیه جدید، استودیوی پارامونت اعلام کرده هنوز احتمال ساخت فیلم چهارم Godfather «پدرخوانده»‌ وجود دارد. خبرها درباره این سه‌گانه زمانی دوباره قوت گرفتند که کارگردان فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola) تصمیم گرفت نسخه جدیدی از آخرین فیلم آن سری را منتشر کند. این نسخه جدید با نام Mario Puzo’s The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone «پدرخوانده ماریو پوزو، کودا: مرگ مایکل کورلئونه»، در اواخر این ماه منتشر خواهد شد. طبق گفته دایان کیتون (Diane Keaton) بازیگر آن فیلم، که از پایان‌بندی این سه‌گانه راضی نبوده، پایان جدید به طور چشمگیری فیلم را بهبود بخشیده ‌است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم The Godfather Part III در زمان انتشارش در سال ۱۹۹۰ در مقایسه با دو فیلم اول با انتقادات زیادی روبرو شد، اما باید به این نکته توجه کرد که بسیاری از منتقدین و مخاطبان معتقدند دو فیلم اول آن سری از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما هستند. در اوایل امسال، کاپولا کار روی نسخه جدید فیلم سوم را آغاز کرد که مشابه روند ساخت نسخه Apocalypse Now Redux خودش بوده است. با توجه به اینکه این نسخه جدید قرار است پایان‌بندی فیلم را تغییر دهد، حالا امکان ادامه فرنچایز Godfather هم وجود دارد.

شرکت پارامونت در بیانیه‌ای گفته است احتمال ساخت فیلم چهارم پدرخوانده وجود دارد، اما تولید آن بستگی به این دارد که داستان مناسبی برای آن پیدا کنند. کاپولا قبلا گفته اگر قرار باشد فیلم‌های بعدی این فرنچایز ساخته شوند او در آن‌ها نقشی نخواهد داشت. البته تصمیم نهایی به پارامونت بستگی دارد، چون حقوق این سری را در اختیار دارد. در این بیانیه آمده است:

اگرچه هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم دیگری در حماسه پدرخوانده وجود ندارد، با توجه به قدرت ماندگار میراث آن، احتمال ساخت ادامه آن در صورت وجود یک داستان مناسب وجود دارد.

در دوران بی‌پایان بازسازی‌ها، هر چیزی ممکن است. در حالی که شاید از نظر برخی از طرفداران چنین کاری توهین‌آمیز باشد، اما در دوران فیلمسازی کنونی ثابت شده هیچ چیز غیرممکن نیست. حالا ریبوت‌ها و بازسازی‌ها چه خوب باشند یا بد، به یک بخش عادی در صنعت سینما تبدیل شده‌اند.

فعلا پروژه‌های مختلفی پیرامون ساخت سری The Godfather در دست تولید قرار دارند، و یکی از آن‌ها فیلمی با بازی اسکار آیزاک (Oscar Isaac) و جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.