فصل یازدهم سریال روزان ساخته می‌شود

رئیس شبکه ABC، یعنی چانینگ دانگی (Channing Dungey) دیروز اعلام کرد که شبکه‌ی تلویزیونی ABC قصد دارد تا فصل یازدهم سریال کمدی موفق Roseanne «روزان» را بسازد و این سریال را احیا کند. با استناد به وبسایت نظرسنجی نیلسن (Nielsen)، میزان ببینندگان سریال Roseanne توانسته از میزان بیننده‌ی ۳٫۴ میلیون، به ۲۱٫۸۶۹ میلیون بیننده افزایش پیدا کند که تاکنون در بین سریال‌های تلویزیونی سابقه نداشته است. به‌علاوه، این سریال امتیاز ۶٫۲۴ را در بین بزرگسالان بین ۱۸ تا ۴۹ سال دارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دانگی در این باره گفت:

ما خوشحالیم از این‌که مردمان کشور آمریکا دوباره حضور خانواده کانر (Conner) در خانه‌ی خود را خوش‌آمد گفتند. این سریال قرار است تا داستانی تازه و به‌روز  داشته باشد، همان‌طور که داستان این سریال در ۲۱ سال پیش به‌روز بود. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم که عوامل سازنده‌ی سریال Roseanne برای سال آینده چه چیزهایی را برای ما آماده کرده است.

این سریال کمدی، موفق شد تا بازیگران خودش را به شهرت برساند، و همچنین استانداردهای سریال‌های آینده را مشخص کند. این سریال تمام زوایای زندگی خانواده کانر را به سبکی طنز و خشن به نمایش گذاشت، اعم از مسائل مرگ، روابط بین خانواده، زندگی آنان و تمام مسائل دیگر بین این خانواده. در این میان شخصیت اصلی و بی‌نظیر این سریال، یعنی شخصیت روزان کانر در مرکز این داستان قرار دارد و ماجراهای تازه‌ای را تجربه می‌کند که مربوط به اتفاقات روز و مشکلات دنیای مدرن است که پر از خنده و بازیگران فو‌ق‌العاده و عوامل سازنده ماهر است؛ و تمام این عوامل موجب شده است تا مخاطبان سنین پیر تا جوان، منتظر پخش فصل یازدهم این سریال محبوب آمریکایی باشند.

همچنین در این فیلم ستارگانی از جمله روزان بار (Roseanne Barr) در نقش روزان کانر (Roseanne Conner)، جان گودمن (John Goodman) در نقش دن کانر (Dan Conner)، لاری میت کالف (Laurie Metcalf) در نقش جکی هریس (Jackie Harris)، لیسی گورنسن (Lecy Goranson) در نقش بکی کانر هیلی (Becky Conner-Healy)، سارا گیلبرت (Sara Gilbert) در نقش دارلن کانر (Darlene Conner)، مایکل فیشمن (Michael Fishman) در نقش دی. جی. کانر (D.J. Conner)، اما کنی (Emma Kenney) در نقش هریس کانر هیلی (Harris Conner)، آمس مک‌نامارا (Ames McNamara) در نقش مارک کانر هیلی (Mark Conner Healy) و جیدن ری (Jayden Rey) در نقش مری کانر (Mary Conner). سارا چالک (Sarah Chalke) که در فصول قبلی این سریال نقش شخصیت بکی (Becky) را ایفا می‌کرد، در این فصل قرار است تا نقش دیگری را ایفا کند.

همچنین ستارگان مهمان سریال Roseanne قرار است تا در این فصل نقش‌های قبلی خودشان را مجددا ایفا کنند؛ این ستارگان شامل استلا پارسونز (Estella Parsons) در نقش بورلی هریس (Beverly Harris)، ساندرا برن‌هارد (Sandra Bernhard) در نقش نانسی بارتلت (Nancy Bartlett)، ناتالی وست (Natalie West) در نقش کریستال اندرسون (Crystal Anderson)، جیمز پیکنس جونیور (James Pickens Jr) در نقش چاک میشل (Chuck Mitchell) و آدیلا بارنز (Adilah Barnes) در نقش آنی ماری میشل (Anne Marie Mitchell)، می‌شوند.

سریال Roseanne قرار است تا توسط شبکه‌ی کارسی ورنر (Carsey-Werner Television) تولید شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این برنامه روزان بار، سارا گیلبرت، تام ورنر (Tom Werner)، بروس هلفورد (Bruce Helford)، ویتنی کامینگز (Whitney Cummings) و تونی هرناندز (Tony Hernandez) هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.