شبکه The CW سفارش ساخت سریال ریبوت Kung Fu را داد

13 May 2020 - 23:00

چند ماه بعد از انتخاب الویا لیانگ (Olivia Liang) برای بازی در پایلوت ریبوت سریال هنرهای رزمی کونگ فو با بازی دیوید کارادین (David Carradine)، شبکه The CW سریال Kung Fu را از برادران وارنر تی‌وی خریده است. تزی ما (Tzi Ma) و کنگ هوا تان (Kheng Hua Tan) نقش‌های جین چن و می-لی را بازی می‌کنند. آن‌ها صاحبان رستورانی هستند که رازشان زندگیشان را تهدید می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در سریال ریبوت Kung Fu، بحران زندگی باعث می‌شود زن چینی-آمریکایی جوان، نیکی چن، از دانشگاه انصراف دهد و راهی سفر پر چالشی به صومعه متروکه‌ای در چین شود. اما وقتی او برای یافتن زادگاهش که درگیر جنایت و فساد است، باز می‌گردد، از مهارت‌های رزمی اش و ارزش‌های شائولین برای حفاظت از جامعه‌اش و به مجازات رساندن مجرمین استفاده می‌کند و همگی به دنبال قاتلی هستند که استاد شائولین او را کشته و حالا دنبال خود اوست.

سریال اصلی را اد اسپیلمن (Ed Spielman)، جری تورپ (Jerry Thorpe) و هرمن میلر (Herman Miller) ساختند که سه فصلش از سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۵ پخش شدند. دیوید کارادین بازیگر اصلی آن، کوی چانگ کین را بازی کرد. از سریال کونگ فو، سال ۱۹۸۶ تحت عنوان Kung Fu: The Movie اقتباس شد و دو اسپین آف از آن ساخته شد: Kung Fu: The Next Generation و Kung Fu: The Legend Continues.

سریال جدید کونگ فو، کاری از کریستینا ام‌. کیم (Christina M. Kim) و مارتین گرو (Martin Gero) است که کیم آن را نوشته و به همراه گرگ برلنتی (Greg Berlanti) و سارا اسکچر (Sarah Schechter) تولید می‌کند. این پروژه ابتدا برای فاکس در نظر گرفته شده بود اما هرگز ساخته نشد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.