صداپیشگان جدیدی به انیمیشن Sing 2 اضافه شدند

26 December 2020 - 12:30

Bono، خواننده‌ی ارشد گروه U2، فارل ویلیامز (Pharrell Williams) و هالسی (Halsey)، به جمع گروه آوازی انیمیشن Sing 2، محصول کمپانی‌های Illumination و Universal، اضافه شدند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

بابی کاناوال (Bobby Cannavale)، لتیشیا رایت (Letitia Wright) ستاره‌ی فیلم Black Panther، اریک آندره (Eric Andre) و چلسی پرتی (Chelsea Peretti) به همراه متیو مک‌کوناهی (Matthew McConaughey)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johannsson)، تارون ادگرتون (Taron Egerton)، توری کلی (Tori Kelly) و نیک رول (Nick Kroll) از دیگر صداپیشگان این انیمیشن که دنباله‌ی انیمیشن Sing محصول سال ۲۰۱۶ است، می‌باشند. این انیمیشن یک‌سال دیگر آماده‌ی نمایش در سینماها می‌شود.

در حالی‌که صدای Bono و گروهش U2 تاکنون پس‌زمینه‌ی فیلم‌های بسیاری از جمله Mandela: Long Walk To Freedom و Gangs of New York بوده؛ این نخستین‌بار است که او برای یک انیمیشن صداپیشگی کرده و در آن آواز می‌خواند. این انیمیشن همچنین محل همکاری مجدد فارل ویلیامرز با کمپانی Illumination می‌باشد. همکاری قبلی آن‌ها در انیمیشن Despicable Me 2 منجر به تولید قطعه‌ی  مشهور Happy شد که سهم به‌سزایی را در محبوبیت آن انیمیشن ایفا کرد.

کریس ملداندری (Chris Meledandri)، بنیان‌گذار و مدیرعامل کمپانی Illumination، درباره‌ی این انیمیشن می‌گوید:

“Sing 2 فراتر از یک انیمیشن است و مخاطبان را در دنیایی گسترده که پر از شخصیت های پیچیده است، غرق می‌کند. ما از جذب تعداد زیادی از استعدادهای دنیای سینما و موسیقی به Sing 2 بسیار خرسندیم. این فیلم یک جشن موسیقی درباره‌ی پیگیری بی وقفه‌ی رویاهای فردی، بدون اهمیت به چالش‌هایی است که در سر راه شما قرار دارند. این انیمیشن در هسته مرکزی خود از قدرت خوش‌بینی و اعتقاد صحبت می‌کند.”

در Buster Moon ،Sing 2 (متیو مک‌کوناهی) سعی دارد تا به همراه گروهش اجرایی در بزرگ‌ترین مکان سرگرمی جهان داشته باشد؛ در The Crystal Tower Theater. اگرچه برای تحقق این رویا، آن‌ها ابتدا مجبورند گرگی خودخواه که یک گانگستر و غول دنیای سرگرمی است، یعنی Jimmy Crystal (با بازی کاناوال) را تحت‌تاثیر قرار داده و به او اثبات کنند که لایق اجرا در صحنه‌اش هستند. کریستال نیز به‌شرطی به آن‌ها اجازه‌ی اجرا می‌دهد که شیر ستاره‌ی راک جهان یعنی Clay Calloway (با بازی Bono) که بعد از مرگ همسرش منزوی شده را راضی به اجرا در صحنه بکنند.

ویلیامز در نقش Alfonso بازی می‌کند؛ فیلی که صاحب یک بستنی‌فروشی سیار است و به اولین عشق زندگی فیلی دیگر به‌نام Meena (با بازی کلی) تبدیل می‌شود. هالسی در نقش دختر جیمی کریستال، (Porsche)، رایت در نقش یک رقاص دوره‌گرد که به Johnny گوریل دوره‌گرد (با بازی ادگرتون) در بازیابی اعتماد به‌نفس و یادگیری رقص کمک می‌کند، آندره در نقش یک گاومیش خودخواه، و پرتی در نقش دستیار مغرور کریستال و مسئول استخدام استعدادها، ظاهر می‌شوند.

ویترسپون در نقش Rosita، ننه‌خوک یک‌دنده، جوهانسون در نقش Ash، خارپشت راک‌استار و رول در نقش Gunter، خوک هنرمند، دوباره در نقش‌های قبلی خود ظاهر می‌شوند.

این انیمیشن یک‌بار دیگر با نویسندگی و کارگردانی گرث جنینگز (Garth Jennings) و کریس ملداندری و با تهیه‌کنندگی ژانت هیلی (Janet Healy) ساخته می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.