نگرانی دلقک‌های حرفه‌ای از اکران فیلم It

8 April 2017 - 11:30

دو گروه مورد حمله‌ی فیلم It قرار گرفته‌اند، اولی کودکان هستند که به وسیله پنیوایز (Pennywise) خورده می‌شوند و دومی دلقک‌های حرفه‌ای هستند. خیلی از آدم‌ها از دلقک‌ها می‌ترسند و این دلیل حضور پنیوایز به عنوان یک دلقک در رمان استفن کینگ (Stephen King) است. از طرف دیگر افرادی گه زندگی خود را از این راه می‌گذرانند می‌ترسند که فلیم It این ترس را افزایش دهد و دعوت شدن آن‌ها را به مهمانی‌ جشن تولد را سخت‌تر کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مجله‌ی Mel با چند دلقک حرفه‌ای مصاحبه‌ای داشته و بازخود همه‌ی آن‌ها یکسان بود؛ هیچ کس از حرفه‌ی آن‌ها درباره‌ی این فیلم خوشحال نیست. گیلفورد آدامز (Guilford Adams) با نام مستعار گیلی (Gilly) گفته است که “این فیلم برای دلقک‌ها بد است”.

اوضاع از دهه‌ی هفتاد میلادی برای دلقک‌ها سخت بوده است. در آن سال‌ها جان وین گیسی (John Wayne Gacy)، قاتل سریالی شیکاگو، که مرد‌ها و پسرهای کوچک را شکار می‌کرد در روز به عنوان دلقکی به نام پوگو (Pogo) کار می‌کرد. از آن موقع خیلی از رسانه‌ها دلقک‌ها را به عنوان جنایتکاران نشان داده‌اند که آخرین ‌آن‌ها رمان و فیلم It است.

سال قبل هم افرادی برای اذیت کردن دیگر خودشان را به شکل دلقک در می‌آوردند و در گوشه‌ای مثل خیابان یا پارکینگ‌ها می‌ماندند و مردم را می‌ترساندند. نیک کین (Nick Kane) با نام مستعار آقای کین در این بار گفته است:

 از ماه اکتبر به بعد همه داشتند موضوعات مربوط به دلقک‌های ترسناک را فراموش می‌کرند و همه چیز در حال برگشتن به جای خود بود که تریلر It منتشر شد و همه چیز مثل شد.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، دلقک‌ها همیشه ترسناک بوده‌اند، ولی نمی‌توان از تاثیر فیلمی مثل It گذشت و مطمئناً این فیلم به ضرر این گروه تمام خواهد شد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.