بازیگران جدید فیلم Glass مشخص شدند

22 September 2017 - 20:00

هر از گاهی فهرست تیم بازیگری فیلم مورد انتظار Glass «شیشه»، دنباله مستقیم دو اثر ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) یعنی Unbreakable «ناشکستنی» و Split «تقسیم»، تکمیل‌تر از قبل می‌شود و به تازگی مشخص شده است که دو تن از بازیگران نخستین فیلم این مجموعه ابرقهرمانانه به این دنباله پیوسته‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در انتهای فیلم «تقسیم» بود که مشخص شد این فیلم در همان جهانی رخ می‌دهد که فیلم دیگر شیامالان یعنی «ناشکستنی» در آن جریان داشت و شاهد شخصیت دیوید دان (David Dunn) با هنرنمایی بروس ویلیس (Bruce Willis) بودیم. پس از آن، شیامالان ضمن تائید این موضوع اظهار داشت که دان و کوین وندل کرامب (Kevin Wendell Crumb) با بازی جیمز مک‌آووی (James McAvoy)، ستاره فیلم «تقسیم»، به رویارویی با یکدیگر در دنباله مستقیم دو اثر ابرقهرمانی‌اش خواهند پرداخت.

بر اساس گزارش وب‌سایت «THR»، دو تن از بازیگران فیلم «ناشکستنی» یعنی اسپنسر تریت کلارک (Spencer Treat Clark) و چارلین وودارد (Charlayne Woodard) در فیلم «شیشه» نیز حضور داشته و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کلارک که در زمان بازی در فیلم «ناشکستنی» تنها دوازده سال سن داشت، ایفا کننده نقش پسر دان بود. وودارد نیز نقش مادر شخصیت الیجا پرایس (Elijah Price) ملقب به آقای شیشه با بازی ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) را بر عهده داشته است.

علاوه بر جکسون، آنا تیلور جوی (Anya Taylor Joy)، ستاره فیلم «تقسیم» نیز در این دنباله حضور خواهند داشت. ضمن این که پیشتر مشخص شد، سارا پالسون (Sarah Paulson)، ستاره سریال American Horror Story و ۱۲ Years a Slave «دوازده سال بردگی» نیز در این فیلم بازی خواهد کرد.

فیلم «شیشه» برای اکران از روز شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ (۱۹ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.