حضور«ملی و راه‌های نرفته‌اش» در جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین و «ماجرای نیمروز» در جشنواره بین‌المللی فیلم «گوآ»

19 November 2017 - 14:15

 فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی در بخش پانورمای بیست و یکمین جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره شب‌های سیاه تالین که رده الف جهانی است، دارای بخش‌های مختلفی همچون مسابقه اصلی، مسابقه فیلم‌های اول، نمایش‌های ویژه، پانوراما و فاروم است که فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین در اولین حضور جشنواره‌ای خود در بخش پانورامای این جشنواره در تاریخ‌ ۲۶ آبان ماه به نمایش درآمد و ۷ و ۸ آذر ماه تکرار خواهد شد.

این فیلم همزمان با این جشنواره درسومین دوره جشنواره سینه-ایران که از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در تورنتو کانادا برپاست شرکت کرده است و سپس در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا که از ۲۲ تا ۳۰ دی ماه در کشور بنگلادش برگزار می‌شود در بخش رقابتی فیلمسازان زن به نمایش در خواهد آمد.

فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» تاکنون در شهرهای مونترال و ونکوور کانادا اکران شده و بزودی در شهرهای تورنتو، ادمونتون، کالگاری، هالیفاکس، اوتاوا و میشیگان نیز به نمایش عمومی درخواهد آمد.

پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به عهده علی قاسمی است.

در این فیلم که ماهور الوند و میلاد کی مرام نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند؛ ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه‌ای است که عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود.

فیلم «ماجرای نیمروز» در جشنواره بین‌المللی فیلم «هند – گوآ» به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی در بخش سینمای جهان در چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «هند – گوآ» روی پرده می‌رود.

این فیلم که برنده جوایز اصلی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است، پیش از این به پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره بین‌المللی فیلم «جنایت و مکافات» (ترکیه) حضور داشته و اکنون برای نمایش در یکی از رویدادهای پانزده‌گانه‌ای که طبق تقویم فیاپف از رده رقابتی بین‌المللی (الف) برخوردار هستند، پذیرفته شده است.

در این جشنواره که از ۲۹ آبان تا ۷ آذر سال جاری در کشور هندوستان برگزار می‌شود، فیلم‌هایی چون «آن سوی ابرها» ساخته مجید مجیدی (به عنوان فیلم افتتاحیه)، «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند و «نفس» ساخته نرگس آبیار نیز سینمای نوین ایران را نمایندگی می‌کنند.

منبع: خبرآنلاین – مهر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.