گیشه سینمای ایران| فروش «آینه بغل» به رقم یازده میلیارد رسید

13 January 2018 - 22:00

فیلم‌های ایرانی در پایان هفته گذشته به درآمد قابل قبولی رسیدند. «آینه بغل» پر فروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای ایران همچون هفته‌های گذشته در پایان این هفته نیز به فروش بالایی دست پیدا کرد و تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه توانست بیش از ۶۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کند. به این ترتیب فروش کل این فیلم از مرز یازده میلیارد تومان عبور کرد.

پل خواب

فیلم سینمایی «پل خواب» اولین ساخته سینمایی اکتای براهنی که برای اولین بار در سال ۹۴ و در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت، از روز چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم بنا بر اعلام منیژه حکمت مدیرعامل «بامداد فیلم» در سه روز گذشته ۷۰ میلیون تومان فروش کرده است. در این فیلم ساعد سهیلی، هومن سیدی، آناهیتا افشار، شهین تسلیمی و اکبر زنجانپور به ایفای نقش می‌پردازند.

عشقولانس

از روز چهارشنبه هفته گذشته کمدی «عشقولانس» ساخته محسن ماهینی با بازی اکبرعبدی، سحر قریشی، علی صادقی، بهاره افشاری، لعیا زنگنه، فریبا کوثری، چنگیز وثوقی، محمود پاک نیت، فریبا متخصص، شیرین بینا، نیما شاهرخ شاهی و محسن افشانی به نمایش درآمد. جواد قاضی مدیر پخش «گویا فیلم» فروش این فیلم کمدی در سه روز گذشته را ۱۴۸ میلیون تومان اعلام می‌کند.

سد معبر 

فیلم سینمایی سد معبر به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار، با بازی حامد بهداد، باران کوثری، محسن کیایی، نادر فلاح و نگار عابدی از ششم دی ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم»، فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۶۸۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۴۰ و ۴۲ میلیون تومان فروش کرد.

دختر عمو و پسر عمو

کمدی «دختر عمو و پسر عمو» ساخته روح انگیز شمس، با بازی مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی و… از ششم دی ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۶۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم کمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۸۸ و ۸۵ میلیون تومان فروش کرد.

آرمان‌شهر

فیلم سینمایی «آرمان شهر» با بازی ملالی ذکریا، آندرو شاور، همایون ارشادی، حنا سپاریت، آرون بالی، باسکر پاتل و… که فیلمنامه آن را امیر آقایی به نگارش درآورده، از ششم دی ماه در سینمای ایران به نمایش درآمد. طبق اعلام سایت سینما تیکت این فیلم تا کنون نزدیک به ۹ میلیون تومان فروش کرده است.

خانه کاغذی

فیلم سینمایی «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ زاده با بازی پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل و شقایق فراهانی از ۲۹ آذرماه به نمایش درآمد. مدیرعامل «نیمروز فیلم» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را  روز گذشته را ۶۰۰ میلیون تومان درسینماهای تهران و شهرستان عنوان می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم  به ترتیب ۳۲ و ۳۸ میلیون تومان فروش کرده است.

حریم شخصی

فیلم سینمایی «حریم شخصی» با بازی امیر آقایی، رعنا آزادی‌ور، میلاد کى‌مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیارى و… از ۲۲ آذرماه در سینماهای کشور به نمایش نمایش درآمد. محمد تجلی مدیر پخش موسسه سینمایی فجر، فروش فیلم احمد معظمی تا پایان شب گذشته را ۵۶۵ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموع ۵۰ میلیون تومان فروش کرده است.

آپاندیس

فیلم سینمایی «آپاندیس» ساخته حسین نمازی با بازی آنا نعمتی، امیرعلی دانایی و… از ۲۲ آذر ماه در کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام سایت سینما تیکت، این فیلم تا کنون ۵۷ میلیون تومان فروش کرده است.

آینه بغل

فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی از پانزده آذر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش فیلمیران، فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۲۹۸ و ۳۱۰ میلیون تومان فروش کرد.

فهرست مقدس

انیمیشن «فهرست مقدس» به کارگردانی محمد امین همدانی که برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از پانزدهم آذرماه در سینماهای کشور اکران شد. این انیمیشن سینمایی تا پایان شب گذشته ۱۹۵ میلیون تومان فروش کرده است. «فهرست مقدس» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم در مجموع ۱۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

آذر

فیلم سینمایی «آذر» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای با بازی نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، پژمان جمشیدی و هومن سیدی از هشتم آذرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. فیلم «آذر» تا پایان شب گذشته ۸۷۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۸ و ۲۳ میلیون تومان در سینماهای کشور درآمد کسب کرد.

شکلاتی

فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق با بازی شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی و… تا پایان شب گذشته ۴۷۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۱۶ و ۱۹ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

قاتل اهلی

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» ساخته مسعود کیمیایی که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از اول آذر ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم سینمایی بنا بر اعلام «فیلمیران» تا پایان شب گذشته ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۳ و ۲۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

ثبت با سند برابر است

کمدی «ثبت با سند برابر است» ساخته بهمن گودرزی از اول آذر در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم»، این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان درآمد کسب کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۱۸ و ۲۰ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.