۱۰ بازیگر که می‌توانند جایگزین جودی ویتاکر در سریال Doctor Who باشند

30 January 2021 - 19:10

در حالی که جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) در نقش دکتر هو فوق العاده عمل کرده است اما طبق گزارشات این بازیگر پس از فصل سیزدهم سریال Doctor Who را ترک خواهد کرد.

هنوز اعلامیه‌ای درباره بازیگر جایگزین صورت نگرفته است اما گمانه زنی‌هایی در این مورد صورت گرفته است در ادامه به ۱۰ مورد از جایگزین‌های احتمالی نگاه خواهیم انداخت.

تیلدا سوینتن (Tilda Swinton)

تشخیص سن دکتر مشکل بوده است اما طرفداران می‌دانند که سن دوازدهمین دکتر بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ سال بوده است و در قسمت Heavens Sent برای میلیون‌ها سال به زندان انداخته شده بود پس می‌توان گفت که دکتر شخصیتی باستانی بوده است و یکی از گزینه‌های مناسب برای این نقش تیلدا سوینتن بوده که قبلاً در نقش فرد باستانی ظاهر شده است.

سوینتن در دنیای سینمایی مارول نقش فرد باستانی را ایفا کرده است و توانایی او این بازیگر را به گزینه مناسبی برای نقش دکتر تبدیل کرده است.

ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg)

گلدبرگ نسبت به اولین دکتر هو آمریکایی بودن ابراز علاقه کرده و توانایی خود را در ژانر علمی تخیلی با نقش خود در Star Trek: The Next Generation به اثبات رسانده است. وی همین‌طور از حس شوخ طبعی فیزیکی بالایی برخوردار بوده است که یکی از خصایص دکتر بوده است.

الیویا کلمن (Olivia Colman)

کلمن قبلاً در سریال Doctor Who حضور مختصری داشته است. کالین بیکر (Colin Baker) و پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) قبل از رسیدن به نقش دکتر در سریال، نقش کوچکی در سریال ایفا کرده بودند پس می‌توان کلمن را به عنوان یک کاندید احتمالی در نظر گرفت.

هیو لوری (Hugh Laurie)

هیو لوری بازیگر به شدت بامزه‌ای بوده و بیشتر نقش‌های او عجیب بوده است که او را به کاندید به شدت مناسبی برای این نقش تبدیل کرده است. همان‌طور که از بازی ویلیام هارتنل (William Hartnell)، کالین بیکر و پیتر کاپالدی مشخص است، این نقش همین‌طور دارای حس تکبر بوده است که یکی از خصلت‌هایی است که لوری در سریال .House M.D به نمایش گذاشته است.

همان‌طور که در سریال نشان داده شده دکتر می‌تواند طی چند دقیقه از شخصیتی خون گرم و بامزه به شخصیتی سرد و کناره‌گیر تبدیل شود. لوری با نقش‌های خود توانایی خود در تغییر احساسات را به راحتی به نمایش گذاشته است و با نقش‌های خود در سریال‌های Avenue 5 و The Personal History of David Copperfield توانایی خود در گیج نشان دادن دکتر را اثبات کرده است.

تام هیدلستون (Tom Hiddleston)

پس از نقش لوکی در دنیای سینمایی مارول حرفه بازیگری هیدلستون در طی چندین سال گذشته رو به رشد بوده است و موذی‌گری به نمایش گذاشته در این نقش هیدلستون را به انتخابی مناسب برای دکتر بعدی تبدیل کرده است. پاتریک تورتون (Patrick Troughton)، تام بیکر (Tom Baker) و سیلوستر مک‌کوی (Sylvester McCoy) نیز خصلت موذی‌گری و جذبه‌ای را به نمایش گذاشتند که مشابه نقش هیدلستون در دنیای سینمایی مارول بوده است و این بازیگر می‌تواند به راحتی در این نقش ظاهر شود.

البته اگر هیدلستون در نقش دکتر ظاهر نشود، می‌تواند در نقش The Master عالی ظاهر شود. این کاراکتر جذاب و مکار بوده و با شخصیت لوکی، هیدلستون می‌تواند در این نقش فوق‌العاده عمل کند.

جو مارتین (Jo Martin)

طرفداران در گذشته با این جایگزین احتمالی جودی ویتاکر آشنا شده‌اند. ممکن است حضور او در قسمت‌های اولیه نشان‌دهنده اتفاقات آینده باشد پس اگر در قسمت پایانی فصل ۱۳ این نقش برعهده او باشد این موضوع زیاد تعجب آور نخواهد بود.

گرچه با این که معرفی جو مارتین در نقش دکتر منطقی به نظر می‌رسد، ممکن است این اتفاق صورت نگیرد به این علت که حضور او در سریال برنامه‌ریزی نشده و در لحظه آخر اتفاق افتاده و ممکن است کریس چیبنال (Chris Chibnall) برنامه دیگری برای نقش این بازیگر در نظر نداشته باشد.

میکائلا کوئل (Michaela Coel)

طبق گزارشات یک سایت، احتمال زیادی وجود دارد که میکائلا کوئل جایگزین جودی ویتاکر باشد. کوئل ارتباط با این نقش را رد کرده و در توییتی گفت:

من برای دومین بار می‌نویسم که من دکتر هو نمی‌باشم.

گرچه الان این توییت پاک شده است و ممکن است این توییت برای پرت کردن حواس طرفداران بوده باشد.

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)

چندین سال پیش تعداد زیادی از بازیگران برای نقش دکتر استرنج در نظر گرفته شده بودند اما کامبربچ از همه عملکرد بهتری داشت. این موضوع ممکن است برای سریال Doctor Who نیز بیوفتد. او قطعاً توانایی کامل برای حاضر شدن در نقش را خواهد داشت و می‌تواند از ترکیبی از خصلت‌های دکتر استرنج و شرلوک هلمز برای این نقش کمک بگیرد.

البته ممکن است کامبربچ مشغول باشد و نتواند وارد دنیای دکتر هو شود. او نقش دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول را برعهده خواهد داشت و همین‌طور چندین فیلم خارج از مارول در دست دارد پس ممکن است احتمال گرفت این نقش توسط او ضعیف باشد.

بیل نیگی (Bill Nighy)

بیل نیگی قبلاً در قسمت Vincent and The Doctor در این سریال حضور پیدا کرده و یکی از معدود بازیگرانی است که تقریباً این نقش را در گذشته به دست آورده بود. او زمانی گفت که نقش دکتر “مسئولیت زیادی خواهد داشت.”

بازگشت یک دکتر با ظاهری پیر می‌تواند تازگی داشته باشد به این علت که اکثر بازیگرهای این نقش در چندین سال گذشته به استثنای پیتر کاپالدی، ظاهر جوانی داشته‌اند.

بن ویشاو (Ben Whishaw)

بن ویشاو یکی از گزینه‌های احتمالی برای بعد از پیتر کاپالدی بوده است پس ممکن است هنوز این فرصت را داشته باشد. این بازیگر در گذشته دو نمایش انگلیسی را احیا کرده و ممکن است بتواند بینندگان جدیدی را در این نقش جذب کند.

ویشاو گزینه مناسبی به نظر می‌رسد و می‌تواند هوشمندی و غیرعادی بودن را از نقش Q در نقش دکتر به نمایش بگذارد.

 

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.