بن استیلر فیلم Bag Man را خواهد ساخت

7 February 2021 - 23:23
Ben Stiller

براساس اخباری که به گوش رسیده بن استیلر قرار است در مقام تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان، فیلمی اقتباسی از پادکست موفق راشل مادو، به نام Bag Man را بسازد.

پادکست Bag Man شرح وقایع واقعی یکی از گستاخانه‌ترین رسوائی‌های رشوه‌ی سیاسی در تاریخ آمریکا است. پادکست نامزد جایزه‌ی Peabody مجری برنامه MSNBC به ۴۵ سال پیش بازمی‌گشت و به داستانی می‌پرداخت که در زمان خود تحت الشعاع قرار گرفت. داستان حاوی دسیسه‌ها، فساد و پاکت‌های پول نقد تحویل داده شده به کاخ سفید بود.  استیلر فیلمنامه را با همکاری آدام پرلمن و مایک یارویتس نوشت که از تهیه کننده‌های  پادکست بود و کتاب بعدی را با مادو نوشت.

استیلر همیشه در مراحل مختلف توسعه‌، چندین پروژه را پیش می‌برد و پیش از این در حال ملاقات با بازیگران برای یک فیلم جنایی بود که در MGM در دست ساخت است. این فیلم براساس مستندی از کارگردان تیلر راسل در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است که موضوع آن درباره‌ی گروهی از پلیس‌های فاسد نیویورک در دهه ۸۰ بود. استیلر از زمان برنده شدن جایزه DGA برای کار در سریال محدود Showtime در Escape in Danemora مشغول کار خود بود.

علاوه بر این‌ها، استیلر در حال آماده سازی کارگردانی مجموعه‌ی تلویزیونی Sevence برای اپل تیوی + با بازی پاتریشیا آرکت، آدام اسکات، جان تورتورو و کریستوفر واکن است. این دو قبل از همکاری در فیلم Escape at Dannemora در سال ۱۹۹۶ در فیلم کمدی Flirting with Disaster بازی کردند.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.