کایتل، رز و هرش به فیلم Legitimate Wise Guy پیوستند

19 February 2021 - 23:42
هاروی کایتل امیلی هرش و روبی رز

هاروی کایتل (Harvey Keitel)، امیل هرش (Emile Hirsch) و روبی رز (Ruby Rose) قرار است در درام The Legitimate Wise Guy که  به زودی منتشر می‌شود ایفای نقش کنند.

این فیلم که توسط The Exchange به خریداران بازار فیلم اروپا ۲۰۲۱ معرفی شد، قرار است داستان واقعی آنتونی اسپیلاترو را روایت کند. اسپیلاترو یکی از ترسناک‌ترین نیروهایی است که از سندیکای جنایت معروف به Chicago Outfit «لباس شیکاگو» خارج شد. سندیکای Chicago Outfit در دهه ۱۹۲۰ به رهبری آل کاپون (معروف به اسکارفیس یا صورت زخمی) به قدرت رسید. اسپیلاترو در حال سودگیری از محل درآمد خود در لاس‌وگاس بود که با مردی جوان که رویای بازیگری هالیوود را در سر داشت ملاقات کرد. اسپیلاترو با مغتنم شمردن فرصت برای گسترش عمل سودگیری خود، شروع به پرورش و تطمیع بازیگر مشتاق کرد و او را به شبکه جرایم خود وارد کرد.

فیلم The Legitimate Wise Guy که قرار است براساس نمایشنامه‌ای قدیمی از نیکولاس سلوزی (Nicholas Celozzi) و جیم مک‌گرت (Jim McGrath) ساخته شود توسط نویسنده فیلم Bad Boys یعنی جورج گالو (George Gallo) کارگردانی می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم را سلوزی به نمایندگی از کمپانی Monaco Films بر عهده دارد و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را ریچارد سالواتور (Richard Salvatore) از کمپانی March on Productions و فردی بریدی (Freddy Braidy) انجام می‌دهند.

ساخت این فیلم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که بهار امسال شروع شود.

برایان اوشی (Brian O’Shea)، مدیرعامل The Exchange که مسئول فروش جهانی این فیلم نیز می‌باشد گفت:

ما به خاطر جمع تشکیل‌شده از عوامل این فیلم بسیار هیجان‌زده هستیم؛ داشتن هاروی، امیل و روبی در این فیلم باعث ارزشمندی این داستان هیجان‌انگیز برای توزیع‌کننده‌های جهانی می‌شود.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.