تریلر اختصاصی از فیلم کمدی Say Your prayers منتشر شد

2 March 2021 - 14:30

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم Say Your Prayers منتشر شده است. حق پخش این فیلم بر عهده سرویس Gravitas Ventures است. در این فیلم شاهد هری ملینگ (Harry Melling) هستیم. وی که در فرانچایز هری پاتر ایفای نقش کرده است در ماه‌های اخیر در برخی پروژه‌ها جالب فعالیت داشت است. ابتدا در یکی از فصل‌های فیلم Dark Materials در شبکه HBO بود و سپس برای مدتی، در نقش مکمل در فیلم‌های  The Old Guard ،The Queen’s Gambit و The Devil All The Time بازی می‌کرد. با این کمدی تاریک جدید، اوقات خوب هری همچنان ادامه دارد.

تریلر Say Your Prayers بسیار سرگرم کننده به نظر می‌رسد. در این فیلم با برادران یتیم تیم (ملینگ) و ویک (تام بروک، واعظ) روبرو هستی که قصد دارند جایی در حومه انگلیس مرتکب قتل شوند. این دو برادر که عقاید تند مذهبی داشتند در تلاش بودند نویسنده‌ای را به قتل برسانند که کتاب‌های او بر خلاق عقاید آن‌ها بود. اما آن‌ها در عوض به اشتباه فردی را کشتند که شبیه آن نویسنده بود. همین امر آن‌ها را به ماجراجویی فرستاد. آن‌ها سعی داشتند اثر قتل اول خود را بپوشانند و بعدا به طرف هدف اصلی‌شان یعنی نویسنده حرکت کنند. اوضاع بسیار پیچیده‌تر شد در این هنگام مربی آن‌ها یعنی پدر انوچ (درک جاکوبی) به شهری دورافتاده می‌آید و به دو برادر توصیه می‌کنند پسران شهر را از شرایط وخیم‌ مذهبی آگاه کرده و به ‌آن‌ها کمک کنند.

علاوه بر ملینگ، جاکوبی و بروک، در فیلم Say Your Prayers بازیگرانی همچون آنا ماکسول مارتین (جین)، راجر آلام (وندتا) و وینت رابینسون (شرلوک) حضور دارند. Say Your Prayers به کارگردانی و نویسندگی هری میشل (Harry Michell) ساخته شده است. همچنین دیگر نویسنده این فیلم جیمی فریزر (Jamie Fraser) است. Say Your Prayers در تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین) در سینماها اکران می‌شود.

شما می‌توانید تریلر رسمی منتشر شده را در این نشانی مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.