هری ملینگ در یک فیلم معمایی، همبازی کریستین بیل می شود

10 June 2021 - 17:38

هری ملینگ باید به زودی در فیلم جنایی چشم آبی کمرنگ، همبازی کریستین بیل شود تا در کنار وی معمای چند قتل را حل کند.

هری ملینگ (Harry Melling) در فیلم جدید خود همبازی کریستین بیل (Christian Bale) خواهد شد. این دو به زودی در فیلم چشم آبی کمرنگ (The Pale Blue Eye) به کارگردانی اسکات کوپر (Scott Cooper) بازی خواهند کرد.

فیلم چشم آبی کمرنگ که در ژانر معمایی ساخته می‌شود، داستان همکاری یک کارآگاه بازنشسته و یک دانشجوی دانشکده افسری در قرن ۱۹ میلادی را نشان می‌دهد. این دو در حال بررسی پرونده یک خودکشی در یک آکادمی نظامی هستند که اجساد افراد بیشتری پیدا می‌شود و این دو باید اکنون معمای این قتل‌ها را حل کنند.

کریستین بیل در نقش کارآگاه داستان بازی می‌کند و ملینگ نیز در نقش دانشجوی جوان به بازی خواهد پرداخت. این دانشجوی جوان؛ ادگار آلن پو (Edgar Allan Poe)؛ نویسنده مطرح آمریکایی است که ملینگ در این فیلم در نقش دوران جوانی وی بازی خواهد کرد.

این فیلم سومین همکاری بیل با کوپر است و این دو پیش از این در ۲ فیلم خارج از کوره (Out of the Furnace) و متخاصمان (Hostiles‎) نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند.

کوپر بیش از یک دهه برای ساخت این فیلم تلاش کرده است و اکنون قصد دارد این فیلم را ساخته و از طریق شبکه استریم نتفلیکس، آن را منتشر کند. کوپر علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلم‌نامه این اثر را نیز بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است که فیلم‌برداری این فیلم قرار است از اواخر سال کنونی میلادی آغاز شود هرچند هنوز زمان انتشار آن مشخص نشده است.

منبع: deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.