اولین تصاویر از ظاهر کریستین بیل در فیلم Thor 4 منتشر شد

20 April 2021 - 14:36
Thor: Love and Thunder

با انتشار تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم «ثور: عشق و تندر»، اکنون می‌توان ظاهر اولیه کاراکتر کریستین بیل را در این فیلم مشاهده کرد.

کریستین بیل (Christian Bale) قرار است در این فیلم در نقش منفی اصلی آن با نام گور، قصاب خدایان ظاهر شود. پس از کارگردانی قسمت پیشین این سری با عنوان Thor: Ragnarok و عملکرد بسیار عالی آن، اکنون تایکا وایتیتی (Taika Waititi) بار دیگر سکان هدایت قسمت جدید این فیلم با نام Thor: Love and Thunder را بر عهده گرفته است. در حال حاضر این فیلم در کشور استرالیا در حال فیلم‌برداری می‌باشد. کریس همسورث (Chris Hemsworth) نیز قرار است دوباره در نقش اصلی این فیلم یعنی کاراکتر ثور ظاهر شود.

با توجه به قوانین سفت و سخت وضع شده در پروژه‌های تولیدی استودیو‌های مارول برای مخفی نگه داشتن اطلاعات داستانی‌ آن‌ها، بسیار نادر است که اطلاعات و تصاویر مهمی از پروژه‌های آینده این کمپانی به بیرون درز پیدا کند. خوشبختانه برای طرفداران این فیلم، پاپاراتزی‌ها (به عکاسانی گفته می‌شود که کارشان تهیه عکس‌های جنجالی از چهره‌های سرشناس به ‌ویژه هنرمندان و ورزشکاران و نیز خانواده و نزدیکان آنان و فروش این تصاویر به مجلات مختلف است) موفق شده‌اند تصاویری را از پشت صحنه ساخت این فیلم و ظاهر اولیه کاراکتر کریستین بیل در آن، بگیرند.

تصاویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم با حضور کریستین بیل را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

همان‌طور که در این تصاویر نیز می‌توان مشاهده کرد کریستین بیل با سری تراشیده، مانند ظاهر این کاراکتر در کمیک بوک‌ها در پشت صحنه ساخت این فیلم دیده شده است. علی‌رغم تغییرات فیزیکی رخ داده در ظاهر این بازیگر برای بازی در این نقش، هنوز هم باید گریم‌های بسیاری بر روی صورت او انجام شود یا این‌که از جلوه‌‌های ویژه برای تکمیل شدن ظاهر او استفاده شود. با توجه به وضعیت این روز‌ها (همه‌گیری ویروس کرونا) و پیشرفت تکنولوژی او مجبور نبوده که ظاهر خود را دستخوش تغییرات این‌چنینی کند ولی با این حال او این کار را انجام داده که این موضوع، نشان از میزان متعهد بودن این بازیگر را برای بازی در این نقش می‌دهد.

کاراکتر گور برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ و در سری کمیک بوک‌های نوشته شده توسط جیسون آرون (Jason Aaron) با عنوان Thor: God of Thunder ظاهر شده است.

این کاراکتر را می‌توان تقریباً شخصیت منفی جدیدی از کمیک بوک‌های ثور دانست که خدای رعد و برق را برخلاف دیگر شخصیت‌های منفی، به دردسرهای جدی انداخته است. این کاراکتر هیچ‌گونه اعتقادی به خدایان دنیای مارول ندارد چرا که پس از، از دست دادن همسر و فرزندش در سیاره‌ای بی آب و علف، او شاهد سقوط خدایی از آسمان‌ها به این سیاره بوده و علاوه بر کشتن این کاراکتر خدا مانند، صلاحش را نیز از آن خود کرده است.

او که بسیار خشمگین می‌باشد، شروع به کشتن تک تک خدایان در مولتی‌ورس (چند جهانی) می‌کند تا این‌که به کاراکتر ثور می‌رسد و ثور نیز برای این‌که بتواند او را شکست دهد مجبور می‌شود تا با نسخه‌های متفاوتی از خودش، از ‌دنیاهای مختلف گروهی را تشکیل داده و جلوی مأموریت طولانی مدت این شخصیت را بگیرد.

در چهارمین قسمت این فرنچایز شاهد نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش کاراکتر جین فاستر که قرار است در این فیلم چکش ثور با نام میولنیر را به دست آورده و تبدیل به نسخه جدیدی از کاراکتر ثور شود، خواهیم بود. تسا تامپسون (Tessa Thompson) نیز دوباره در این فیلم در نقش کاراکتر والکری و فرمانروای جدید ازگارد ظاهر خواهد شد. علاوه بر این‌، در این فیلم شاهد بازگشت گروه Guardians of the Galaxy پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame نیز خواهیم بود.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.