کریس همسورث تصویری از پشت صحنه فیلم جدید Thor منتشر کرد

16 May 2021 - 22:48
فیلم Thor in Love and Thunder

کریس همسورث تصویری به صورت سلفی از خود و دوست کارگردانش یعنی تایکا وایتیتی در پشت صحنه فیلم Thor Love & Thunder در اینستاگرام خود منتشر کرد.

بازیگر نقش ثور یعنی کریس همسورث (Chris Hemsworth) 14 مه (۲۴ اردیبهشت) از طریق فضای مجازی تصویر ویژه‌ای از آن چه در جریان خاموش بودن دوربین‌های فیلم‌برداری می‌گذرد، منتشر کرد و طبیعی است که تصویر او شامل کارگردان و دوست او یعنی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) نیز می‌شود. سلفی این دو مرد توسط همسورث که با چشمان گشاده با کلاه فیلم Love and Thunder به دوربین خیره شده است، پست شد؛ به گونه‌ای که حسادت کوین فایگی (Kevin Feige) را برانگیزد. وایتیتی در حالی که با یک عینک آفتابی به دوربین خیره شده است، بسیار سرخوش به نظر می‌رسد. همسورث نیز رشته مو‌های بلوند کاراکتر ثور را روی شانه‌هایش ریخته است و انگار این دو دوست در پشت صحنه با هم وقت می‌گذرانند.

همسورث با زیرکی در قسمت توضیحات پست نوشت: آن‌ها واقعا بودجه پوستر رسمی فیلم Thor Love & Thunder را کم کرده‌اند اما پیام واضح است، یک عالمه رعد و برق و یک عالمه عشق.

وایتیتی عکس‌های زیادی از این فیلم از MCU «دنیای سینمایی مارول» که قرار است در آینده اکران شود، منتشر کرده که غالبا شامل دو دخترش است. بسیاری از عکس‌های پشت صحنه این کارگردان شامل قطعات دقیقی با صفحات آبی رنگ و نمای پشت دوربین‌ها است.

فیلم Thor Love & Thunder شاهد بازگشت کاراکتر ثور با بازی همسورث در کنار والکری با بازی تسا تامپسون (Tessa Thompson) و چندین نگهبان کهکشان خواهد بود. ناتالی پورتمن (Natalie Portman) نیز قرار است نقش خود را به عنوان جین فاستر تکرار کند و به لیدی ثور و هدایت کننده (صاحب) جدید پتک میولنیر (پتک سابق ثور) تبدیل شود. جیمی الکساندر (Jaimie Alexander) همچنین به عنوان لیدی سیف که آن را از فیلم Thor: The Dark World تا به کنون ندیده‌ایم، بازمی‌گردد. کریستین بیل (Christian Bale) و راسل کرو (Russell Crowe) نیز به ترتیب در نقش گور خدای قصاب و زئوس به گروه بازیگران پیوسته‌اند. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد بازگشت تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش لوکی وجود ندارد، اما هرگز خدای شرارت را دست کم نگیرید.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است ۶ مه ۲۰۲۲ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) در سینما‌ها اکران شود. در قسمت زیر می‌توانید تصویر بامزه همسورث و وایتیتی را مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.