بازار فیلم برلین: پشتیبانی The Piper توسط استودیو Millennium

2 March 2021 - 15:01
فیلم The Piper

استودیو Millennium Media قرار است هزینه ساخت فیلم The Piper که فیلمی ترسناک درباره افسانه قدیمی مربوط به موسیقی است را پرداخت کند.

این متخصص ژانر ترسناک، فیلمی با مفهوم بالا که به عنوان تصور دوباره و تاریکی از داستان پاید پایپر معرفی می‌شود را به خریداران جشنواره فیلم مجازی برلین در بازار فیلم اروپا عرضه کرده است. کارگردان ایسلندی یعنی ارلینگور ثورادسن (Erlingur Thoroddsen) که از جمله اعتبارات وی می توان به فیلم Rift در سال ۲۰۱۷، Child Eater در سال ۲۰۱۶ و بخشی از گلچین مجموعه فیلم های ترسناک Patient Seven در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد، کارگردانی فیلم The Piper را بر عهده دارد.

این فیلم پیرامون یک آهنگساز جوان است که به خاطر به پایان رساندن وظیفه مربی‌گری کنسرتو قدیمی‌اش یک عمر زمان دارد. اما او به زودی متوجه می‌شود که نواختن موسیقی عواقب مرگباری را به همراه دارد و باعث می‌شود که او ریشه‌های نگران کننده ملودی و نیرو‌های شیطانی آن را به نام پاید پایپر بیدار کند.

رئیس استودیو Millennium Media گفت:

ما برای زنده کردن افسانه Pied Piper of Hamelin به روشی که هرگز تا به حال استفاده نشده است بسیار هیجان داریم. در دنیای غنی موسیقی ارکسترال، فیلم The Piper به عنوان نمادی ترسناک که ملودی‌اش چهار ستون مخاطبان را برای نسل‌های پیش رو می‌لرزاند ساخته می‌شود.

برنارد کیرا (Bernard Kira) و لس ولدون (Les Weldon) در کنار یاریو لرنر (Yariv Lerner)، جفری گرینستاین (Jeffrey Greenstein)، جاناتان یانگر (Jonathan Yunger) و تنر موبلی (Tanner Mobley) به نمایندگی از استودیو Millennium Media تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم از طرف استودیو Millennium Media اوی لرنر (Avi Lerner)، بواز دیویدسون (Boaz Davidson) و ترور شورت (Trevor Short) هستند.

استودیو Millennium Media به خاطر فرنچایز‌های اکشن خود مثل The Expendables، Gerard Butler Has Fallen و The Hitman’s Bodyguard با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) شناخته می‌شود. دنباله The Hitman’s Wife’s Bodyguard سال گذشته قرار بود منتشر شود ولی اکران آن به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد.

استودیو Millennium Media پیش فروش فیلم Night Has Fallen که بخش جدید سری Has Fallen می‌باشد را سال قبل شروع کرد ولی هنوز برای آن تاریخ شروعی را تعیین نکرده است.

در عوض، این استودیو تمرکز خود را روی پروژه‌های کوچکتر و پرمحتواتر گذاشته است که می‌تواند تحت شرایط همه‌گیری انجام شود. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز مگان فاکس (Megan Fox) به نام Till Death که سال گذشته در بلغارستان فیلم برداری شد، اشاره کرد.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.