گور وربینسکی کارگردانی فیلم اقتباسی Sandkings را بر عهده گرفت

3 March 2021 - 10:46

گور وربینسکی (Gore Verbinski) کارگردان کهنه کار در حال همکاری با دنیس کلی (Denis Kelly) خالق اصلی فیلم Utopia  است تا فیلم اقتباسی از رمان Sandkings نوشته جورج مارتین (George R.R. Martin) محصول سال ۱۹۷۹ را تولید کنند. ساخت این فیلم هم اکنون در Netflix در جریان است.

وربینسکی در مصاحبه اخیر خود با وبسایت Collider اخبار مهیجی در مورد پروژه‌های گذشته و فیلم‌هایی بلندپروازانه‌ای که هیچ وقت نتوانست تولید کند صحبت کرد.

پس از آنکه از وی در مورد پروژه‌های در دست ساخت سوال شد، او جواب داد که یکی از فیلم‌های در دست ساخت وی اقتباس از رمان Sandkings جورج مارتین است. وی ادامه داد در ساخت این فیلم با نویسنده بزرگ یعنی دنیس کلی در حال همکاری است. او اطلاعات بیشتری از این فیلم ارائه نداد.

به نظر می‌رسد جان بالدکیچی (John Baldecchi) تهیه کننده فیلم The Mexican به کارگردانی وربینسکی در سال ۲۰۰۱، Sandkings تهیه کننده فیلم Sandkings نیز خواهد بود.

Sandkings که برای اولین بار در مجله علمی تخیلی Omni شماره آگوست ۱۹۷۹ منتشر شد،  تنها داستان مارتین است که موفق به کسب جوایز هوگو و نبولا شده است. نویسنده در ابتدا قصد داشت Sandkings بخشی از یک سریال باشد، اما این ایده هرگز به نتیجه نرسید، هر چند داستان در همان جهان خیالی «هزاران جهان» همانند چندین اثر دیگر مارتین از جمله Nightflyers قرار دارد.

Sandkings قبلاً در سال ۱۹۹۵ به صورت فیلم تلویزیونی با بازی بیو بریجیز (Beau Bridges) اقتباس شده بود و همچنین در سال ۱۹۸۷ توسط کمیک‌های DC، نویسنده داگ مونچ (Doug Moench) و هنرمندانی مانند پت برودریک (Pat Broderick) و نیل مک پیترز (Neal McPheeters) به یک رمان گرافیکی تبدیل شد.

کلی در حال حاضر در حال تولید سریال The Third Dayبا بازی جود لاو و نائومی هریس در سرویس HBO است. او همچنین در حال کار بر روی فیلم Matilda با بازی اما تامپسون در نقش خانم ترانچبال (Trunchbull) است. در همین حال، HBO در حال آماده سازی برای شروع تولید پیش پرده Game of Thrones مارتین یعنی House of the Dragon است و داستان کوتاه نویسنده به نام In the Lost Lands توسط پاول دابلیو اس (Paul W.S) برای صفحه نمایش بزرگ اقتباس خواهد شد. اندرسون با میلا جوویچ و دیو باوتیستا آماده بازی در این فیلم هستند.

وربینسکی در طول ۲۵ سال سابقه در صنعت فیلم، توانسته است انواع فیلم‌ها از فیلم‌های اکشن و خانوادگی گرفته تا فیلم‌های با بودجه کلان مانند Pirates of the Caribbean, The Lone Ranger را در کارنامه خود دارد و به نوعی بین فیلم‌های خود تعادل ایجاد کرده است. او اخیراً تهیه کننده فیلم وسترن مستقل به نام The Lost Son را با بازی سم ورتینگتون، توماس جین، هدر گراهام و ماشین گان کلی بوده است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.