گور وربینسکی در دو انیمیشن، مجددا با راجر دیکنز همکاری می‌کند

4 March 2021 - 16:14

طرفداران Rango آماده شوند! گور وربینسکی (Gore Verbinski)، کارگردان انیمیشن Rango، دو انیمیشن جدید در دست تولید دارد و قرار است در این دو انیمیشن دوباره با یک همکار قدرتمند همکاری داشته باشد. کارگردان فیلم The Ring، پس از موفقیت شگفت انگیز Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl در سال ۲۰۰۳ و بعد از روند پیچیده و طاقت‌‌فرسای فیلم‌برداری‌های پشت سر هم فیلم های بعدی مجموعه‌ی Pirates of the Caribbean که موفقیت‌های بسیاری را نیز برای او به‌همراه داشت، به سمت ساخت یک فیلم انیمیشن رفت؛ انیمیشنی که برای او جایزه‌ی اسکار را هم به‌ارمغان آورد.

انیمیشن Rango در سال ۲۰۱۱، روایت‌گر داستان یک آفتاب‌پرست خانگی و بی‌آزار بود که در طی یک سوتفاهم، باید کلانتری یک شهر که بسیار به کمک نیاز داشت را برعهده می‌گرفت. این انیمیشن در آن سال، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بهترین انیمیشن شد و در این میان فیلم‌برداری راجر دیکنز (Roger Deakins)، فیلم‌بردار افسانه‌ای، که باعث پویایی و سینمایی‌تر شدن این انیمیشن شده بود، بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

بنابراین هنگامی‌که استیو واینتراب (Steve Weintraub) از Collider به‌مناسبت سالگرد ۱۰ ساله شدن فیلم Rango با وربینسکی به گفتگو نشست و متوجه شد که او قرار است دوباره به دنیای انیمیشن بازگردد، بسیار هیجان‌زده شد.

وربینسکی در این مصاحبه گفت:

من در حال کار بر روی فیلم‌نامه‌ی دو انیمیشن هستم که فعلا نمی‌توانم درباره‌شان صحبتی بکنم. هیچ‌یک از این دو انیمیشن، وسترن نیست. یکی از آن‌ها موزیکال است.

با توجه به این‌که این انیمیشن‌ها هنوز در مراحل اولیه‌ی شکل‌گیری هستند، وربینسکی در ادامه گفت:

سال‌های زیادی برای به‌ثمر رسیدن این دو انیمیشن نیاز است؛ بنابراین الان واقعا خیلی زود است که بخواهم درباره‌ی آن‌ها صحبت کنم.

وربینسکی از فاش کردن هرگونه جزئیات دیگری از این پروژه‌ها خودداری کرد؛ ولی اذعان داشت که با راجر دیکنز راجع‌به کار در این پروژه‌ها صحبت کرده است:

اولین اسمی که برای حضور در این پروژه‌ها به ذهنم رسید راجر دیکنز بود. با او تماس گرفتم و گفتم: “راجر، هستی؟” و جزئیات پروژه‌ها را با او در میان گذاشتم و او تایید کرد که می‌تواند برگردد و به ما کمک کند. البته سرِ او خیلی شلوغ است؛ خیلی زیاد.

دیکنز یکی از بهترین فیلم‌برداران تاریخ سینماست و عمده‌ی شهرت خود را به‌خاطر کارهایش در فیلم‌های سینمایی چون The Assassination of Jesse James و Blade Runner 2049 دارد، ولی او به‌عنوان مشاور در انیمیشن‌هایی مانند WALL-E  ،Rise of the Guardians و مجموعه انیمیشنِ How to Train Your Dragon نیز فعالیت داشته است. همکاری مجدد او با وربینسکی در یک انیمیشن موزیکال، می‌تواند به نتیجه‌ای بسیار جذاب بیانجامد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.