جانی دپ به دنبال پروژه‌ای جدید جهت نقش‌آفرینی است

11 January 2021 - 16:55
Johnny Depp

گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از کنار گذاشته شدن جانی دپ (Johnny Depp) از فیلم جدید Pirates of the Caribbean، او به نقش‌آفرینی در پروژه‌های جدید چشم دوخته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گفته‌های یکی از منابع داخلی با نام دانیل ریچتمن (Daniel Richtman)، این بازیگر بزرگ تمرکز خود را به جای فیلم‌های بزرگ بر روی پروژه‌هایی با بودجه کم منعطف کرده است چرا که با ادامه داشتن دعوای حقوقی او با همسر قبلی‌اش با نام امبر هرد (Amber Heard)، به دنبال کسب درآمد بیشتری می‌باشد.

بسیاری از طرفداران جانی دپ از تحت فشار بودن این بازیگر و زیر ذره‌بین قرار گرفتن او ناراحت هستند. دعوای حقوقی بین او و همسر قبلی‌اش، بازتاب گسترده‌ای را در رسانه‌ها داشته و امکان دارد حق‌الزحمه‌های مربوط به دعوای حقوقی این بازیگر، هزینه‌های سنگینی را برای او به دنبال داشته باشد. حتی برای بازیگر بزرگی مانند جانی دپ نیز، احتیاج به پول درآوردن و پرداخت هزینه‌هایش به طریقی لازم‌الاجرا می‌باشد.

با توجه به عدم همکاری کمپانی دیزنی با او و کنار گذاشته شدنش از قسمت جدید فیلم Pirates of the Caribbean، بسیار جالب توجه خواهد بود تا ببینیم که او جذب کدام یک از پروژه‌های بزرگ خواهد شد. شایان ذکر می‌باشد که این بازیگر دیگر در قسمت جدید سری فیلم‌های Fantastic Beasts and Where to Find Them حضور نخواهد داشت. هنوز مشخص نیست که مسئولان کدام یک از پروژه‌های متوسط مایل هستند تا زمانی که دادگاه رأی نهایی خود را درباره ادعای همسرش صادر کند، ریسک به کارگیری این بازیگر را در پروژه خود قبول کنند.

اخیراً نیز، جانی دپ با طرفداران خود ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها قدردانی کرده است. او همچنین تصمیم گرفته که در این بیانیه توضیحی را در رابطه با وضعیت خود با کمپانی Warner Bros در رابطه با خروجش از قسمت جدید سری فیلم‌های Fantastic Beasts and Where to Find بدهد چرا که پیش از این مشخص نبوده که آیا از او درخواست شده تا این فیلم را ترک کند یا اینکه فشارهای وارده به او عامل جدایی‌اش از این فرنچایز بوده است. اکنون به نظر رسیده که این ستاره بزرگ درخواست آن‌ها مبنی بر جدایی‌اش از این فرنچایز را قبول کرده تا از به وجود آمدن مشکلات آتی در صورت عدم جدایی‌اش از این پروژه جلوگیری کند.

او در این اعلامیه به طرفداران خود گفت:

در پی ماجراهای اخیر، مایل هستم که بیانیه کوتاهی را به شرح زیر اعلام کنم. اول از همه می‌خواهم از تمام کسانی که حمایت و وفاداری خود را به من هدیه داده‌اند تشکر کنم. این حجم از حمایت شما من را شرمنده کرده و همچنین من از حجم پیام‌های بسیار شما نسبت به علاقه و نگرانی‌هایتان به من، مخصوصاً در طی این چند روز پیش تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. دوم اینکه من سرانجام می‌خواهم بگویم که کمپانی برادران وارنر از من درخواست کرده بود تا از نقش خود به عنوان کاراکتر گریندل‌والد از قسمت جدید سری فیلم‌های Fantastic Beasts کناره‌گیری کنم و من نیز بدین ترتیب با احترام درخواست آن‌ها را قبول کردم.

سرانجام می‌خواهم بگویم که قضاوت عجیب و غریب صورت گرفته در دادگاه انگلستان، از تلاش و مبازره من جهت بیان واقعیت ماجرا جلوگیری نخواهد کرد و همچنین من تائید می‌کنم که برنامه‌ریزی کرده‌ام تا فرجام‌خواهی کنم. عزم من در این باره همچنان ثابت و محکم خواهد ماند و قصد دارم ثابت کنم که این ادعاهای علیه من کاذب و ساختگی بوده است. زندگی و حرفه کاری‌ام توسط این مقطع از زندگی‌ام تعریف نخواهد شد. متشکرم از خواندن شما. ارادتمندتان جانی دپ.

منبع: کمیک‌ بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.