نگاهی به کریستوفر لوید و ویلیام شاتنر در کمدی Senior Moment

4 March 2021 - 23:55
فیلم Senior Moment

کریستوفر لوید (Christopher Lloyd) و ویلیام شاتنر (William Shatner) در اولین تصویر کمدی Senior Moment که قرار است به زودی منتشر شود توسط پلیس متوقف شدند!

کهنه‌سربازان افسانه‌ای سینما یعنی کریستوفر لوید که در فیلم Back to the Future ایفای نقش کرده است و ویلیام شاتنر که پیشتر در سریال Star Trek بازی کرده است ستارگان فیلم کمدی Senior Moment هستند.

اولین تصاویر این فیلم توسط کمپانی Film Mode Entertainment در بازار مجازی فیلم اروپا به نمایش درآمد.

این فیلم که توسط جورجیو سرافینی (Giorgio Serafini) براساس فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی کورت برونگاردت (Kurt Brungardt) و کریستوفر مومنی (Christopher Momenee) کارگردانی می‌شود پیرامون کاراکتر ویکتور مارتین با بازی شاتنر می‌باشد. مارتین یک خلبان آزمایشی بازنشسته ناسا می‌باشد و در حال ویراژ دادن با پورشه تقویت شده خود به همراه بهترین دوستش یعنی سال با بازی لوید در پالم اسپرینگس ایالت کالیفرنیا می‌باشد. با این حال، هنگامی که گواهینامه او به خاطر مسابقات درگ باطل شده و ماشینش توقیف می‌شود زندگیش متحول می‌شود. او برای اولین بار مجبور به استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی شده و قطب متضاد خود را با بازی جین اسمارت (Jean Smart) در کارولین می‌بیند. زمانی که او برای پس گرفتن گواهینامه و ماشینش علیه دادستان جدید ایالت می‌ایستد، یاد می‌گیرد که دوباره زندگی کند و عشق بورزد.

جینا گاف (Gina Goff) به نمایندگی از کمپانی Chicken Soup for the Soul Entertainment تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. کمپانی Screen Media به تازگی به حق پخش این فیلم در سطح ایالات متحده آمریکا دست یافته است.

کلیپ زیر از خبرگذاری The Hollywood Reporter نگاهی اجمالی به فیلم کمدی Senior Moment می‌اندازد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.