جیمز منگولد: درجه‌ی سنی R برای خشونت بالای فیلم است

24 January 2017 - 23:00

برای مدتی است که شایعه شده‌بود که قرار است فیلم Logan «لوگان» برای رده‌ی سنی بزرگسالان باشد و موفقیت فیلم ددپول نیز به این موضوع قوت بخشیده بود. تا چندی پیش معلوم نبود که واقعاً Logan «لوگان» با درجه سنی بزرگسالان بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت، ولی خود هیو جکمن (Hugh Jackman) و کارگردان فیلم، جیمز منگولد (James Mangold)، بر رخ دادن این موضوع را تایید زیادی داشتند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمز منگولد در حساب توییتر خودش بیان کرد که فیلم Logan «لوگان» از انجمن فیلم امریکا (MPAA) درجه‌ی سنی R دریافت کرده‌است که نشان دهنده‌ی آن است که افراد زیر هفده سال برای تماشای فیلم باید همراه والدین خود باشند.

رسمی: Logan «لوگان» درجه‌ی سنی R دریافت کرده‌است که برای خشونت زیاد، بدزبانی و مقدار کمی برهنگی است.

این موضوع باعث آسودگی خاطر طرفدران Logan «لوگان» است، چون می‌دانند که قرار نیست فیلم از ریشه‌های خودش فاصله‌ی زیادی بگیرد و فقط با خشونت زیاد روبرو خواهند شد.

چندی پیش هم خلاصه‌ای از داستان فیلم منتشر شد که اگر آن را نخوانده‌اید می‌توانید در پایین بخوانید:

در آینده‌ای نزدیک، لوگان که خسته به نظر می‌رسد در حال مراقبت از پروفسور X در مخفی‌گاهی نزدیک مرزهای مکزیک است، ولی تلاش لوگان برای مخفی نگه داشتن خود بی نتیجه است؛ چون یک دختر جهش یافته‌ی جوان که در حال فرار از نیروهای تاریکی است او را پیدا می‌کند.

در بالا منظور از نیرو‌های تاریک، دونالد پیرس (Donald Pierce) رهبر گروه ریورز (Reavers) است که توسط ستاره‌ی سریال Narcos، بوید هالبروک (Boyd Holbrook)، بازی می‌شود.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.